Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1689462 Huisarts Gebeld

• Auteur

heb vanmorgen de huisarts gebeld en kan vrijdag pas terecht…. maar goed de afspraak staat.
    ben nog steed niet ongi.. dag 49 nu. zo lang ik ie nog nooit geweest:(
    vrijdag meer nieuws hoop ik.
    verwacht dat ook doorgestuurt zal worden..
    eigelijk wel vreemd, de eerste 2 zwangerschappen was het zomaar klaar…. en nu …… stom eigenlijk maar je gaat ervan uit dat het zo makkelijk blijft gaan. maar goed, vrijdag maar even afwachten.

#4444816 Quote

hallo
    Ik ben nieuw op deze site
    Ik zal duimen voor je !
    wel jammer dat je pas vrijdag terecht kanbij de ha, maar je zit wel op dag 49 misschien is het wel zo , je moet gewoon positief blijven
    groetjes

#4444824 Quote

Hey meid,

Hier precies hetzelfde verhaal. De eerste twee meteen na het stoppen vd pil in aantocht en nu zelfs een eerste ronde clomid gehad! Ik dacht ook, ik ben meteen weer zwanger, maar niets bleek minder waar. Mijn eisprongen zijn niet goed, ze groeien niet goed door. En waar dat aan ligt kunnen ze niet zeggen. Bibliotheek boeken vol maar een echt antwoord is er niet.
    Ik hoop voor je dat ze je ook doorsturen, helaas gaat daar ook wel een tijdje overheen maar da gaat het balletje wel rollen!
    Ik belde eind jan voor een eerste afspraak, 13 febr kin ik terecht en uiteindelijk 13 maart al een behandelplan, dat is dus wel heel snel gegaan.
    Ik hoop dat het voor jou ook zo snel mag gaan!

#4444827 Quote

Hey Famke,

Wat goed dat je gebeld hebt! Jammer dat je tot vrijdag moet wachten maar idd hij staat.

Hoop dat je dan doorverwezen wordt en je snel duidelijkheid hebt.

Groetjes

Moon7
    Bijdrager
    #4445087 Quote

Hoi famke!

Ik heb ook de HA gebeld en kan donderdagochtend terecht. Ze wil een klein inwendig onderzoek doen en waarschijnlijk een bloedtest.
    Misschien dat ik ook doorverweze word naar de gyn. Ik ben al 1 jaar en 2 maanden bezig voor de 1e, maar t komt maar niet.

Ben nu op.dag 43 en voel me echt anders dan anders en heb stiekem toch de hoop dat het wel raak is, ondanks de negatieve testen.

Houden we elkaar op.de.hoogte? 🙂

Liefs, Guler

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen