Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1689472 Ik Snap Er Nix Meer Van

• Auteur

Goedendag
    Ik ben moeder van 3 meiden !
    Ben bezig voor kindje nr 4, zit nu in ronde 8 ongeveer.
    en zit op dag 49 van mijn nod normaal tussen 30 a 35 dagen !!!
    alle testen negatief helaas dus we wachten weer af
    groetjes

#4444828 Quote

Hoi hoi

Welkom ( las ik in het vorige topic-:))

Het blijft een vreemd iets, ons lichaam!
    De gyn blijft het ook zeggen, niets is zo onvoorspelbaar als het menselijk lichaam.

Ik neem aan dat je al allerlei testen hebt gedaan….
    Toch gebeurt het vaker dat je cycus ineens langer is dan normaal. Miss is er toch een zw geweest maar is het rond je nod fout gegaan en komt je ongi er nog aan.
    vervelend he?! Als er dan geen zw is laat dan die duivels gewoon doorzetten en niet zolang oo zich wachten, het maakt ons alleen maar onzeker!,

Succes!

#4444829 Quote

Hoi Kalyla,

Welkom!
    Vervelend zeg dat je cyclus zo lang is…… Wat kan ons lichaam toch af en toe raar doen he!

Hoop dat je snel duidelijkheid hebt!

#4444835 Quote

hoi dames
    Ja is echt vervelend ik loop al bij de gyn !
    vorige maand konden ze mijn ei ook niet vinden
    vrijdag gebeld zegt ze ja er is nog hoop kan wezen dat de ei velste laat is geweest, dus vandaag urine weggebracht ! en nu maar duimen, maar denk eiegnlijk van niet bij al mijn 3 kindjes wist ik het zomaar had ik heel vlug hoge hcg ! heb dit weekend wel last gehad van mijn buik en eierstokken !!
    we hebben wel gewoon besloten lekker door te klussen mijn man zei je weet het maar nooit die neemt het ervan !! en menselijk lichaam is heel vreemd

#4444881 Quote

Welkom bij de club meid.
    hoop voor je dat je meer duidelijkheid krijgt!

Xx

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen