Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1689490 Ik Ben Zoooo Blij

• Auteur

Hallo allemaal,

Weer terug van ons weekje vakantie, dus ik kan weer lekker actief meedoen hier… Heerlijk uitgerust…

Vanochtend onze eerste echo gehad, en wat was ik opgelucht dat we een mooi kindje zagen met een kloppend hartje, Khad er gisteren nog wel even over in de rats gezeten… Maar gelukkig is alles goed….
    Ben alleen 1 dag later uitgerekend dan ik zelf dacht, 4 dec… Maar ja die ander meiden kwamen 10 en 4 dagen te vroeg, dus grote kans dat ik toch een novembermama word…..

Ben zooo opgelucht…. Hoop dat alle andere meiden die vandaag een echo krijgen ook goed nieuws krijgen…

Liefs An

#4444845 Quote

Lieve an,

Wat fijn dat ook jullie een goede echo hebben gehad! Wat ontzettend mooi hé?!

Lekker dat jullie ook een fijne vakantie hebben gehad, nu lekker genieten van het wondertje in je buik! 🙂

Liefs Lynn.

#4444862 Quote

Wat fijn!! Nu lekker van genieten!!

Liefs PSCL

#4444871 Quote

Hey An,

Heerlijk zeg, zo’n kloppend hartje! Ik zei vanochtend tegen de echo-dame, daar begint het mee! 🙂

Geniet er lekker van na en natuurlijk tellen we alweer stiekem af naar de volgende echo…

Groetjes, andere Ann

#4444891 Quote

Wat een goed nieuws allemaal! Gefeliciteer en geniet er van!

#4444896 Quote

Wat fijn dat alles goed was:)
    Gefeliciteerd!! en geniet ervan:)

#4444899 Quote

Ook goed nieuws, joepie!!! Van harte meid, geniet ervan!

#4444967 Quote

Super! Goed nieuws! Wij mogen morgen… Kan niet wachten! 🙂

Liefs San

#4445034 Quote

Yes, ook jij een goede echo! Geniet ervan.

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen