Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

16896 Uitstrijkje Gehad En Weet Nog Niets

• Auteur

hoi hoi

nou ik ben net bij de huisarts geweest en verteld over de bruine afscheiding, ze dacht eerst dat het met de eisprong te maken kon hebben, maar dat leek me stug, want de vorige maand had ik het op dag 13,14,15 en werd op dat 40 ongesteld..( dus geen twee weken later)

en nu is het op dag 19,20,21, en nu nog steeds..

ze wist het ook niet echt en heeft daarom ook het uitstrijkje laten maken, dit ging allemaal wel prima, ze heeft alles goed uitgelegd en vertelde precies wat ze ging doen… het voelde een beetje onprettig aan, maar het was prima te doen..

nu zag ze het zelf ook , de bruine zooi… en hoopte dat ze het nu nog wel konden onderzoeken het uitstrijkje…..

ze vertelde ook dat als ik nog een paar dagen last blijf houden van bruine afscheiding dat ik weer naar het ziekenhuis mocht en dat ze dan mijn baarmoederslijmvlies zouden bekijken…. ivm afscheiding en de lange cyclus……..mischien zit er dan nog iets wat ze niet weggehaald hebben bij de curretage.( na de miskraam)……jeetje……

ik moet dus afwachten en weet nog niets……..vind het allemaal maar raar en ben onzeker…

liefs tobi

#2829784 Quote

Hoi Meid

´Nou ik snap best wel dat het allemaal eng is en zo
    en hoop dat het allemaal mee valt.
    Het lijk me wel een onprettig idee zo uitstrijkje.

Ik zal voor je duimen en heel veel succes gewenst

Veel liefs Ronda

#2829799 Quote

Jeetje Tobi, dat is niet fijn. Ik verwacht idd dat je eventjes bij de gyn langsmoet. En wat is dat wachten vervelend he. Hou je taai meis.

Liefs

#2829802 Quote

nou meid, dat schiet toch ook niet op.
    toitoitoi en succes met afwachten & aftellen!
    liefs Hallow

#2829829 Quote

Ik had ook last van aanhooudende bruine afscheiding en dat was idd. niet helemaal schoon na mijn mk.
    Hoop dat je snel weet wat het is.

#2829932 Quote

hoi hoi

nou ik heb weer de ha gebeld om te zeggen dat ik gehoord had dat je binnen een half jaar na een mk geen uitstrijkje mag laten maken..

volgens haar kan dat wel na 3 maanden.. oh dat    is dus bijna alweer 3 maanden geleden dat ik een mk heb gehad..

nu blijkt dat mijn uitstrijkje niet gecontroleerd kan worden omdat er bloed bij zat dus nu is het volgende afgesproken dat als ik a.s vrijdag nog afscheiding heb ik volgende week naar de gyn in het ziekenhuis moet voor bloedonderzoek en echo?!?!
    en asl het vrijdag over is dan moet ik volgende week weer een uitstrijkje laten maken..

ik hoop dat er wat uitkomt wat ik snap niets meer van  mijn lichaam..
    wat is dit nu weer .. wanneer ben ik nu vruchtbaar     wanneer word ik ongesteld…

dus allemaal onzekerheid  …

p.s wie weet wat ze bij zo'n onderzoek in het ziekenhuis doen bij de gyn?

liefs tobi

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen