Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

16896 Uitstrijkje Gehad En Weet Nog Niets

• Auteur

hoi hoi

nou ik ben net bij de huisarts geweest en verteld over de bruine afscheiding, ze dacht eerst dat het met de eisprong te maken kon hebben, maar dat leek me stug, want de vorige maand had ik het op dag 13,14,15 en werd op dat 40 ongesteld..( dus geen twee weken later)

en nu is het op dag 19,20,21, en nu nog steeds..

ze wist het ook niet echt en heeft daarom ook het uitstrijkje laten maken, dit ging allemaal wel prima, ze heeft alles goed uitgelegd en vertelde precies wat ze ging doen… het voelde een beetje onprettig aan, maar het was prima te doen..

nu zag ze het zelf ook , de bruine zooi… en hoopte dat ze het nu nog wel konden onderzoeken het uitstrijkje…..

ze vertelde ook dat als ik nog een paar dagen last blijf houden van bruine afscheiding dat ik weer naar het ziekenhuis mocht en dat ze dan mijn baarmoederslijmvlies zouden bekijken…. ivm afscheiding en de lange cyclus……..mischien zit er dan nog iets wat ze niet weggehaald hebben bij de curretage.( na de miskraam)……jeetje……

ik moet dus afwachten en weet nog niets……..vind het allemaal maar raar en ben onzeker…

liefs tobi

#2829784 Quote

Hoi Meid

´Nou ik snap best wel dat het allemaal eng is en zo
    en hoop dat het allemaal mee valt.
    Het lijk me wel een onprettig idee zo uitstrijkje.

Ik zal voor je duimen en heel veel succes gewenst

Veel liefs Ronda

#2829799 Quote

Jeetje Tobi, dat is niet fijn. Ik verwacht idd dat je eventjes bij de gyn langsmoet. En wat is dat wachten vervelend he. Hou je taai meis.

Liefs

#2829802 Quote

nou meid, dat schiet toch ook niet op.
    toitoitoi en succes met afwachten & aftellen!
    liefs Hallow

#2829829 Quote

Ik had ook last van aanhooudende bruine afscheiding en dat was idd. niet helemaal schoon na mijn mk.