Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1689612 Gyn Geweest

• Auteur
  • diana8020
    Bijdrager

Hoi meiden,

Ik moest gisteren naar het ziekenhuis voor een meting van mijn eisprong naar eerste ronde clomid gebruik. afgelopen vrijdag ook geweest en toen was er een eisprong en wel is waar 2 dus dat is super goed nieuws zondag was het ook nog steeds perfect bij mij. maar helaas zondag ook slecht nieuws gehad nu is bij mij alles goed maar helaas bij mijn vriend niet die heeft voor de 2de x zijn zaad ingeleverd en ook de 2de x was het erg slecht nu te horen gekregen dat het op de normale manier zwanger worden niet zal gaan lukken en we meteen voor ivf in aan merking komen volgende week dinsdag hebben we een gesprek met de gyn die ons dan door gaat verwijsen naar een academisch ziekenhuis allemaal erg spannend nog

Veel liefs Diana

#4445001 Quote

Hoi Diana,

Wat fijn dat jij goed nieuws hebt gehad zeg.
    Maar dat is dan weer zo tegenstrijdig dat je slechter nieuws van je vriend hebt.
    Ik snap precies hoe je je voelt meid. Lijkt wel of de grond onder je voeten vandaan word geslagen.

Maar het scheelt dat ze alles goed in de gaten houden en dat je meteen verder kunt met ivf.
    Ik duim echt voor je dat het de oplossing voor jullie is! Echt heel erg spannend allemaal.

Laat je even weten hoe het bij de gyn was?

Liefss

#4445028 Quote

Jeetje meid wat een tegenstrijdigheden! Fijn dat bij jou alles goed is alleen jammer dat het bij je vriend niet goed is……… Wordt een spannende periode voor jullie!

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen