Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1689643 Ovulatie Test

• Auteur

hallo meiden

ik zit in de klus week en heb dus ovulatie testen er bij . Volgens mijn planning had ik vandaag mijn ovulatie dag moeten hebben , maar de test bleef licht rose dus niet vruchtbaar …

Wie heeft ervaring met de testen ? en kan de test van 1 op de andere dag veranderen b.v dat ik morgen ineens vruchtbaar ben ?
    Ik kan ook niet echt voelen wanneer ik een ei heb , iemand mss tips hoe je dit kan voelen ?

Thanks , suc6 iedereen !!

Liefsss

#4445025 Quote

Hoi!

Ik wrd ook niet veel wijzer vd testen en ben er lekker mee gestopt. Het kan volgens mij wel dat je morgen ineens een positieve test hebt…… Zou gewoon nog even door testen en anders gewoon aan de klus 😉

#4445084 Quote

hoi
    zo’n test geeft de twee dagen voor je eisprong aan. op de dag dat je eisprong is is die al negatief. ik gebruik zelf die digitale van clear bleu. die geeft of een smily of een leeg rondje aan. veel duidelijker dan kleur vergelijken. Ik weet niet of je al de hele week met de testen bezig bent maar het kan ook dat je gewoon een wat latere eisprong hebt en dat je ei nog moet komen.

succes!!
    groetjes Silvia

#4445124 Quote

Hoihoi,

Bij werden de testen altijd steeds wat donkerder, tot deze op de vierde dag echt donker was! Bij mij gaven de testen trouwens de dag voor en de dag van de eisprong aan. Dit weet ik, omdat ik in het ziekenhuis in de gaten wordt gehouden dmv echo’s. (nu even pauze) ik had altijd twee donkere testen, de tweede test viel op de dag van mijn eisprong.

Ik had gewoon de goedkope testen van matcare. Werken prima, dus geen dure testen nodig! Ze werken toch allemaal hetzelfde.

Succes!

Liefs Daisy

#4445125 Quote

Oh ja, de lh (hormoon dat de eisprong veroorzaakt) bouwt zich langzaam op in je lichaam, dus als het goed is, zie je de testen ook steeds donkerder worden. Alleen kan het per persoon verschillen hoe lang het dan duurt tot de donkerste test.

X

#4445396 Quote

hoi

nou weer een test gedaan en na mijn idee word het streepje steeds lichter :s

ik heb de sensitest gekocht .
    ik ga gewoon door klussen en we zullen zien of het raak is ..wel blijf ik door testen natuurlijk maar ga er vanuit dat ik mijn ei heb gehad ( mijn eigen gevoel )

thanks voor jullie reactie’s !!

Liefss

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen