Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1689699 Mascha

• Auteur

Ha Mascha,
    Ik duim voor je dat de rode duivels wegblijven en dat je snel een positieve test mag hebben!
    Ga je morgen testen?
    Duim, duim,duim

#4445102 Quote

Ik duim ook heeeeeeel hard voor je!!!
    Al een voorgevoel…..? Lfs

#4445106 Quote

Ook ik duim super hard mee! Vind het zo spannend ben zenuwachtig voor jou hahahaha

Succes morgen!

#4445123 Quote

En, en, en???

#4445140 Quote

lief dat jullie aan me denken meiden!
    super!
    heb een nieuw topic gemaakt!

#4445164 Quote

Jullie zijn echt leuk haha! lees het nu nog eens terug en ik moet echt even grinneken.
    Had ik ook steeds bij een van jullie!
    En ja ik had zeker een voorgevoel! Maar ik kan mezelf ook misselijk maken, snap je? Mijn boreten hebben wel vaker zeer gedaan de afgelopen maanden en misselijk ben ik ook vaker geweest.
    Zat vanmorgen echt misselijk op de toilet een test te doen maar zei tegen mezelf: ‘Mascha, je bent gewoon misselijk van de spanning, meer niet, maak je niet druk!’ Ja echt, maar de streep stond er binnen 10 seconden! Ben zooooo happy!!!!!!

Ontzettend lief dat jullie zo aan me gedacht hebben!
    Ik heb dat ook bij jullie, da is toch wel speciaal. Je kent elkaar niet maar toch heb je een band.

Super!!!

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen