Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1689748 Even Update Na 1 Week Vakantie

• Auteur
  • cu2heleen1
    Bijdrager

Hallo dames,

Ik ben 1 week op vakantie geweest.

20 maart ongi
    24 april was het 36 dagen… dus verwachtte ik ongi
    26 april test gedaan -> negatief
    27 april op vakantie gegaan
    30 april evt nog een kans om ongi te worden, dat was dan mijn langste cyclus geweest.

vandaag (7 mei): nog geen ongi gekomen.

In de week van vakantie ook helemaal geen gedachten aan dit forum of mogelijk zwanger zijn. Met mijn man erover gehad, omdat we heel ander ritme hadden en opeens 2x p.d. warm aten. (www.taize.fr/nl) om zaterdag (dan zijn we weer 1 week in NL) een test te doen mocht er nog steeds geen ongi zijn gekomen.

Ik heb afgelopen vrijdag (tijdens vakantie) ’s morgens wel één klein dotje slijm gehad, wat wel wat donker was (oud bloed) maar het zette verder niet door.

Ik vind dit heel lastig om hier nu te zijn op het forum. Ik wil zo graag die duidelijkheid. Als ik aan het werk ben (zoals vandaag) denk ik er geen moment aan. Ik hoop de computer zo veel mogelijk nog links te kunnen laten liggen zodat ik niet elke keer wil testen. Ik bind dit forum vast aan testen op dit moment. Misschien wel herkenbaar.
    Hoewel ik het forum wel wil volgen, want ik ben zo benieuwd hoe het met jullie gaat en of er nog positief nieuws is.

Pff… wat is het soms toch lastig.
    Nog even afwachten tot zaterdag….

#4445105 Quote

Hey meid,

Wat goed dat jullie lekker genoten hebben van de vakantie en even niet bezig zijn geweest me zwanger worden. Waarom wil je ng niet testen?

Dat dotje slijm kan natuurlijk heel goed je innesteling geweest zijn vooral omdat het niet doorzet.

Ik zou gewoon een testje doen en als deze neg. Is dan is de kans groot dat je ongi eraan komt en kan je het voor jezelf afsluiten…… Wie weet meid!

Succes!

cu2heleen1
    Bijdrager
    #4445107 Quote

Hoi beauty,

ik snap het.
    Ergens wil ik het wel een testje, maar anderzijds heb ik ook zoiets van… mijn lichaam is van streek geraakt, ik laat het eerst rustig worden.
    Zoals je misschien ook wel hebt gelezen in het bericht aan ‘lynn’ dat ik een discussie met mijn man heb om wel/niet te testen. Ik ga zeker niet testen wanneer hij niet thuis is of het er echt niet mee eens is. We doen het samen.
    ik loop wel heel de vakantie al met een maandverbandje in en nu nog steeds. nieuwe liggen zelfs in mijn auto… ‘stel je voor tijdens het werk…’. ik bereid mij er zeker op voor dat het wel gebeurd. wel een ongi komt.

als er zaterdag een positieve test is, dan weet ik ook wel zeker dat het al 4/5 weken is. 😉 Dat is dus ook wel weer een voordeel. 🙂

#4445158 Quote

Hey!

Ik snap het wel hoor en probeer ook altijd zo lang mogelijk te wachten met testen omdat mijn cyclus ook onregelmatig is. Maar wat ik vooral de laatste ronde heb is als de test neg. Is dan leg ik mij erbij neer en ga ik er vanuit dat mijn ongi eraan komt dat geeft rust. Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt en met je man een moment kan vinden om te testen.

Spannend meid!

cu2heleen1
    Bijdrager
    #4445340 Quote

meestal heb ik idd als ik heb getest en is negatief dat dat die avond of de volgende ochtend ongi wordt/ben. maar dat was nu voor de vakantie niet zo… dus nu echt zaterdag testen! vind het eigenlijk wel lang genoeg duren… ik ben ook wel zo van… als het negatief is wil ik ook naar de HA, dat ziet mijn man helemaal niet zitten.

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen