Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1689752 Lynn

• Auteur
  • cu2heleen1
    Bijdrager

Hoi Lynn,
    je voreg mij rond 27 april waarom een discussie over een test doen ja of nee.

Ik wil daar best antwoord op geven.

Mijn man wil zeker graag een kindje. Datis overduidelijk. 🙂 Gelukkig wel!

Het punt is dat hij vind dat ik mij te veel verbeeld… hoe moet ik dat zeggen… dat ik soms te veel aan zwangerschapssymptomen e.d. denk en ze daardoor ook heb.
    Hij wil mij hiervoor beschermen en dus daarom elke keer pas testen wanneer de lanstecyclus achter de rug is.
    (gem 36 dagen, maar is nu ook 1x 42 dagen geweest)
    Dit om de verwarring van evt. wel een zwangerscahp zo veel mogelijk uit te sluiten.

Tevens was er nu een discussie dat ik tijdens de vakantie eigenlijk niet wilde testen, maar echt even wat anders wilde. Hierdoor wilde ik eerder dan de 42 dagen. Hij wilde eigenlijk pas na de vakantie testen. Hierover een discussie gehad. Uiteindelijk gaf hij wel toe dat ik anders er alleen maar aan denken niet kan genieten van de vakantie en toen dus esloten om wel op die donderdag voordat we weggingen een test te doen.

Tevens vind hij het ook erg prijzig om bijv. elke cyclus een test te doen. ondanks dat ik zeg, we hebben al de goedkoopste van 2 voor 5. 😉

liefs,

#4445122 Quote

Hey meid,

Begrijpelijk hoor! Hetbis ook niet niks allemaal. Snap het van je man ook heel goed, dat hij je wil beschermen, elke keer als de duivels toch komen is het weer een teleurstelling. Vind het heel vervelend voor je dat je van die lange cyclussen hebt.

Ik bedoelde mijn vraag overigens goed! 🙂
    Sterkte heleen, ik hoop dat jij en de andere dames nu toch gauw in verwachting mogen zijn.

Hoe gaat het verder met je?

Liefs Lynn.

cu2heleen1
    Bijdrager
    #4445130 Quote

Hoi Lynn,

ik weet dat je de vraaggoed bedoelde en daarom gaf ik ook een reactie. Ik had het ook kunnen laten staan… want wie kijkt er nu nog op pagina 4? 😉

Die lange cyclussen zijn gewoon vervelend.

verder heerlijk. ben echt goed uitgerust door de vakantie. zit alleen met mijn hoofd nog in frankrijk. ’t is hier in nederland koud.

hoe gaat het met jou?
    liefs,

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen