Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1689788 Zwanger

• Auteur

Aaaaahhhhhhhh ik ben zwanger!!!!!!!!!!!!!

Kan het gewoon niet geloven maar het is echt zo!!!!
    De streep op de test blijft staan!!!!

Die streep verscheen al na 10 seconden! Terwijl er 5 min voor staat! Dit is nog heeeeel onwerkelijk!!!!

Ik word een januari mama!!!!!!

Tegelijk vind ik dit heel dubbel om te schrijven. De enkele meiden die al zo lang bezig zijn…..sorry dat ik dit berichtje kan plaatsen. Ik vind dat echt rot!!
    Ik hoop dat jullie migen volgen bij januari en anders februari!

Liefs

#4445154 Quote

Jeeeeeeeeeeee gefeliciteerd!!!!

Dacht meteen aan je toen ik wakker werd………. Geniet er lekker van meid! Ik hoop je snel te volgen met net zn super ei 😉

#4445159 Quote

Dat hoop ik ook beauty!!!!!! Zal voor jou ook niet lang meer duren, kan niet anders!!!!

#4445165 Quote

Ik hoop het meid wil nu toch wel eens naar de mamaclub haha

Geniet er lekker van!

#4445185 Quote

Gefeliciteerd en geniet ervan! Wat gaaf voor je!!!

#4445197 Quote

Joepieeeeeeeeeeeeeeeeee!!!Geniet ervan meissie!!!!Je heb het dubbel en dwars verdiend!En ook alle andere meiden,…elke zwangerschap bij elke vrouw is gewoon super bijzonder of het nou wat korter duurt of langer!!!!
    Lekker op de rose..of blauwe…hahaha…wolk zitten en een fijne zwangerschap toegewenst!
    Dikke kus

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4445201 Quote

Gefeliciteerd!

Ik voelde me ook schuldig toen ik vorige maand zwanger werd. Omdat er zoveel meiden zijn die al zo lang bezig zijn.
    Maar het is je gegund, dus nu lekker genieten!

#4445211 Quote

nog meer goed nieuws!!!
    gefeliciteerd!!!!!!!!!

#4445226 Quote

Yeah geweldig!!! Super meid!!!
    Gefeliciteerd!!

Liefs Ram24

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen