Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1689873 Vreselijk Walgelijk Misselijk Gewoon Om Van Te Kotsen

• Auteur

Hoi meiden

Ik heb zondag vreselijk nieuws gekregen:-(
    Mijn zus haar vriend heeft haar bedrogen, dat is zo vreselijk en ook de manier waarop…. Gewoon respectloos!
    Ze is nu ook zwanger van haar 2e…..
    Ze gaan uit elkaar:-(
    Ik vind het dapper van haar dat ze zo sterk is om er een punt achter te zetten en nu voor haar 2 kinderen te kiezen.
    Het is namelijk niet de eerste keer!
    Ze heeft het op een vreselijke manier achter moeten komen terwijl haar vriend op zijn kinderen zweerde dat hij er niks vanaf weet, tot hij er niet meer onderuit kwam bleef hij nog ontkennen en uiteindelijk gaf hij toe. Het is vreselijk, vies, walgelijk!!!!!
    Mijn zus gaat door een hele zware tijd met haar dochter en ook speelt haar zwangerschap mee!
    Ik vind het zo erg, zo vreselijk dat zij dit moet doorstaan en meemaken:-(

Ik ben verdrietig:-(

#4445231 Quote

Gatver wat een ***** echt vreselijk voor je zus zeg!

Knap dat ze voor zichzelf en haar kinderen kiest

Sterkte!

#4445232 Quote

Jeetje zeg wat heftig!!!!
    Oh en de kinderen…..wat erg!!

Heel veel steun en wijsheid de komende periode!

liefs

#4445235 Quote

Echt verschrikkelijk!!!!Heel veel sterkte voor je zus en ook voor jou!Dikke kus

#4445253 Quote

Och meid toch.
    Het is al niet leuk als iemand uit elkaar gaat, en al helemaal niet als er kinderen bij betrokken zijn.

Bah wat vreselijk!
    Heel erg veel sterkte, ook voor je zus.

Dikke knuffel en heel veel liefs!

#4445269 Quote

Bah, wat vreselijk. Sommige kerels zou je….
    Hoe kún je eerst je vrouw nog even zwanger maken en dan, hup, weer naar een ander.
    Respect voor je zus hoor, dat ze haar eigen weg heeft gekozen.
    Veel sterkte!!!!

Liefs Mamamijn

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4445286 Quote

Heel fijn jullie reacties!

Het is echt vreselijk… Ook als je inderdaad geen kinderen hebt maar echt heel erg als je wel kinderen hebt die er ook bij betrokken word. Hij heeft niet alleen mijn zus erin betrokken maar ook zijn kinderen. Voor ze zwanger raakte van de 2e was hij vreemd gegaan… En hij wilde zo graag een 2e… Onbegrijpelijk!
    Ik hoorde van mijn zus dat ze een foto op de kamer van haar dichter had gezet waar haar dochter met haar vader opstonden. Ze vroeg, mama waarom staat die foto daar? Ze zegt, ik dacht misschien vind je dat fijn of moet mama het weghalen. Dat wilde ze niet maar ze bleef zo verdrietig. Mijn zus zei, weet je wat, ga maar ff bij oma op de bank zitten. Ze vertelde oma, als ik naar die foto kijk dan denk ik wat een leuke foto is dat! En toen ze samen op de DS gingen spelen zei ze, oma ik vind het zo fijn dat ik even kan lachen want dan word ik even afgeleid! Je hart breekt toch als je dat ziet en hoort:-(

Wenser
    Bijdrager
    #4445383 Quote

Dapper van je zus om voor haar en haar kinderen te kiezen! Wat een vreselijke tijd moet zij doormaken. En dat door zo n oet### die tijdens notabene zwangerschap van zijn vrouw zonodig buiten de deur moet eten. Respectloos terwijl zijn vrouw de zware taak van zwangerschap en baren voor zich heeft, om dan leuk te doen met een andere (niet zwangere?) vrouw. Bah.

Hoe oud is de oudste als ik vragen mag? Die maakt het dus wel bewust mee al? Zwaar straks in de kraamtijd en de eerste zes maanden als je zus alles alleen moet doen. Gelukkig heeft ze jou en je moeder!
    Sterkte.
    Wenser

#4445624 Quote

Vreselijk, maar wat een sterke zus heb jij! Ik denk dat weinig vrouwen het lef hebben om tijdens de zwangerschap hun vriend/man de deur te wijzen.
    Respect voor haar!

En misschien overbodig om te zeggen, maar zorg dat je er voor haarbent, ze zal je nodig hebben komende periode!

Liefs Daisy

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen