Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1689896 Treurig De Rode Vloed Is Er Toch Weer En Vraag Over Onreg Eisprong

• Auteur
  • Fokan
    Bijdrager

Eventjes had ik toch een klein hoopje, zaterdag een paar donkere vlekjes, maar toen stopte de ongi.

En nu op dag 26 weer niet zwanger. Ik had toch weer een beetje hoop gekregen. Ik wil gewoon even wegkruipen en alleen maar huilen.

Mijn vriend wil niet de gang naar de fertilisatie arts maken om wat aan mijn onmogelijke eisprong te doen. Die om de 24 – 24 -31 dagen loopt elke drie maanden.

Ik weet moet het positief zien, weer een kans nu ik weet dat alles weer mooi schoon is, maar toch. Ik durf al geen zwangere vriendinnen meer uit te nodigen en stel mijn kraamvisite’s aan twee vriendinnen steeds uit.

Weet iemand of je ook op een andere manier je eisprong kan regelen

#4445371 Quote

Weet nou niet of dat echt onder onregelmatig valt. Als je cyclus boven de 35 dagen komt, of als je vaak een maandje overslaat, lijkt het me logisch om doorverwezen te worden, maar volgens mij valt dit nog onder een normale cyclus.

#4445989 Quote

hi,
    jouw cyclus klinkt als normaal!
    groetjes

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen