Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1689982 Raar

• Auteur

Hoi Meiden,

Weet je wat ik nou zo raar vind………. vorige week had ik een klein kloddertje slijm, vanavaf zondagavond wat steekjes in mijn eierstokken maar verder eigenlijk weinig tekenen van een naderde eisprong.

Het is dat ik nu door de metingen weet dat hij eraan zit te komen want als dat niet zo was dan zou ik nu echt niet denken dat hij eraan zou komen, raar eigenlijk.

Zat ook even terug te denk naar de vorige maanden en ik weet dat ik vorige maand ook een week voor mijn uiteindelijke eisprong dacht dat ik mijn eisprong had door de klodder & steken in mijn eierstokken.

Volgens mij is het gewoon altijd pas een week nadat ik ik last heb hahah

Moest het even kwijt,misschien herkenbaar voor iemand?

Groetjes

#4445375 Quote

Ik heb nog nooit iets gemerkt van een eisprong. Ik moest het altijd maar van de echo”s en pregnyl op aan doen. Dus ik kan je er niet bij helpen. Maar 1 ding weet ik wel, het ziekenhuis zit er niet gauw naast hahahaha. Ik vertrouw meer op de arts dan op mijn eigen lichaam.

#4445448 Quote

Idd dat doen ik ook maar al te graag haha en ik maar denken dat ik wel voelde wanneer mijn eisprong was, niet dus

We zullen zien of het helpt!

#4445489 Quote

Ik ken he tgevoel een beetje ja. Heb nu al 5 dagen klodders… Hmmmm, wat ik daar nou van moet denken, haha! Je weet nu iig hoe en wat je voelt als je ei eraan kmt.

Succes!

X

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen