Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1690015 Vrijdag

• Auteur

kom net bij de gyn vandaan, inwendig onderzoek gehad, ooooww sjezus wat deed dat zeer!!!! 1cm ontsluiting, helaas te weinig om de vliezen te breken.
    komende vrijdag word ik ingeleid, ben dan 39+2 weken. ben heeeeel blij dat het einde in zicht is, ben nog steeds ziek en slapen kan ik niet meer dus ben er wel klaar mee…….

#4445402 Quote

spannend zeg… dus het gaat bij jou niet heel lang meer duren. suc6

#4445429 Quote

Nog 9 cm te gaan 🙂 dus je hebt 10% al gehad….. yeah!

#4445455 Quote

Spannend!!!! Heel veel succes vrijdag!
    Ik heb vrijdag een extra echo, omdat de kleine nog niet ingedaald is, ik ben dan 39+5. Ben benieuwd wat ze dan gaan doen..

#4445523 Quote

Spannend… iig heeeel veel succes! Nog ff vol houden…!

ChaBas
    Bijdrager
    #4445568 Quote

jeetje nog ziek… ik lag gisteravond nog aan je te denken… of het al iets beter ging met je… nou hopen dat het einde inderdaad in zich is voor je… en dat je dan ook effe iets beter kan slapen… kom op he… succes

#4445638 Quote

ja helaas nog steeds ziek, duurt nu al anderhalve week 🙁 kwam gister bij de gyn en het eerste wat ik zei was, help mij!! omdat hij zelf mijn bevalling wil doen (hij heeft m’n zoon gehaald, me geopereerd aan een eug en kent me hele voorgeschiedenis) kan het pas vrijdag want dan heeft ie zelf dienst.

gelukkig heb ik aardig geslapen vannacht, en ik hoop nu ook dat ie blijft zitten tot vrijdag, maar heb erg last van krampen sinds gistermiddag na dat inwendige onderzoek dus ben benieuwd.

#4445859 Quote

Jammer dat je pas vrijdag aan de bak mag, maar wellicht ben je dan wel ietsje beter, wat zul jij je beroerd voelen als ik de verhalen van de afgelopen dagen zo lees…. Maar spannend, vrijdag ben je misschien wel voor de tweede keer mama! Zet m op!

#4445886 Quote

ja had het ook wel vandaag of morgen gewild, maar vind het vooral prettig dat m’n eigen gyn de bevalling gaat doen, tis echt een hele goeie en duidelijke gyn.

ik dacht dat ik me vandaag wat beter voelde, maar helaas zit m’n keel weer helemaal dicht en kan amper praten. net lekker gedoucht, beker melk voor me en straks maar proberen te slapen. nog maar 1 dagje volhouden gelukkig 🙂

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen