Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1690036 En Weer Een Maand Overslaan

• Auteur
  • Wenser
    Bijdrager

Vorige maand moesten wij overslaan omdat mijn man zoveel rugpijn had dat hij alleen plat kon liggen. Het blijkt een hernia (hehe, dat dachten we gelijk al) en hij moet geopereerd. Weer een maand overslaan dus deze maand. En ik moet nog navragen of we met alle pijnstillers die hij nu slikt, het volgende maand wel mogen proberen. Zaadjes doen er immers 3 maanden over om te groeien en ik wil geen extra risico lopen…
    Maar hij wordt volgende week (tijdens mijn ei) geopereerd, dus misschien als de medicijnen geen invloed hebben dat we de maand erna (ronde 14!) weer een poging kunnnen wagen. Pffffff…..

Wenser

#4445506 Quote

Och meid het zit niet mee zo. Heb je niet weer het gevoel dat je weer de mmm in zou moeten? Ik weet inmiddels dat ik daarbuiten niet (of bijna niet) zwanger kan worden. Weet niet of er bij jullie bij de eerste een duidelijke reden was.

#4445577 Quote

Hoi Wenser, dat is echt balen!!! En behalve de teleurstelling is het voor je man natuurlijk ook afschuwelijk om ziek te zijn! Alvast veel beterschap voor hem en ik hoop dat straks voor jullie meteen raak is! xxx

Wenser
    Bijdrager
    #4445836 Quote

@supertje: bij ons was er vorige keer niks gevonden. Dat weerhoudt mij wel om weer te gaan. T geeft een hoop stress en gedoe en uiteindelijk leverde het niks op. Ja een HSG, misschien dat dat nog iets geholpen heeft, want 5 maanden erna was ik zwanger. T is wel om een beetje moedeloos van te worden ja.

@!Ilse: dank je wel. Ja voor hem is t nog erger!

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen