Hallo Dames,
Ik ben gelukkig niet zoals die andere 2maanden op holgeslagen dat ik 24/7 mee bezig ben. Sterker nog ben er bijnaa helemaa niet mee bezig. Als goed is rond 30 april ei gehad. Wel netjes om de dag geklust. Alleen dus nu net als elke maand krijg ik pijn in mn borsten voor NOD dat is altijd zo en dat is bij mij ook het teken dat mn ongi eraan komt. Vanmiddag even gegoogle maar je leest verschillende verhalen. En heb al zoveeeel het internet af gezocht 2maanden lang dat ik eigenlijk alles al weet onderhand wat betreft dat en er valt toch geen touw aan vast te knopen. Ieder lichaam is anders. Ben gelukkig niet zo vreselijk wanhopig dat ik er gek van word alleen heb weer wel zoiets van ja ik word ongi gewoon want ik voel me niet anders dan anders. Tis exact dezelfde borstpijn als altijd en verder geen andere gekke dingen. Dus roep nu al 5/6dagen voor mn NOD als goed is moet ik de 13e 14e ongi worden. Loop nu al van op naar de volgende ronde. Want denk dus dat het gewoon niet raak is. Maar ben dit keer erg nuchter eronder en ben der blij om. Heb nu een instelling van het komt wel een keer. Je kan er toch niks aan veranderen. Liefs ben je natuurlijk direct zwanger maar goed dat kan je toch niet zelf bepalen. Moest ff dit kwijt hahaha vind dat het snel gaat dus. Vorige maanden kon ik de week wel omkijken. doe geen test totdat ik echt denk dat mn cyclus zn laatste dag heb bereikt! Dus de 16e ongeveer.
Fijne avond allemaal xxx doeiii mamaaaaa29