Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1690057 Ervaringen Met Infacol - pagina 2

• Auteur

infacol werkte bij mara niet, cinababy weer wel iets
    maar zoals bekend bleek het reflux te zjin en andere voeding werkte veel beter

jonna is al over alle krampjes heen, heel anders zo’n 2e

#4445615 Quote

Ik heb infacol bij mn 2de kindje gebruikt,in begin hielp het heel goed.totdat hij eraan gewend was…toen weer krampjes,toen ben ik vsm druppels gaan gebruiken,die vind ik zelf beter helpen,gebruik ze nu soms ook bij Rivano.maar gelukkig heeft ie nog niet heeel veel last van krampjes

liefs jootje

#4445580 Quote

Wij gebruiken het ook, en werkt bij hem goed. Heb het een keer vergeten en het was krijzen na de voeding.
    Je moet zelf kijken wat jij prettig vind. Wij vinden dit fijn en de andere weer de VSM druppels.
    Het moet binnen een paar dagen werken! Ik merk echt dat hij er beter van wordt, en ook beter zijn lucht kwijt kan. (stinken hoor, net zijn vader haha)

CB zeg trouwen dat het niet helpt, maar je ziet iedereen heeft zijn ervaringen ermee.

Sterkte

x yvonne

#4445525 Quote

Wij hebben het in de eerste week gebruikt..haha wat vond jari het vies zeg haha..hij trok zo’n vies bekkie haha echt geweldig on te zien. Was een film waard zo’n klein ventje en dan toch al voorkeuren haha
    Maar jari heeft zo weinig krapjes gehad dat we hey naar kort hebben gebruikt.
    Dus echt ervaring hebben we niet.

Inge Molenaar
    Bijdrager
    #10027373 Quote

Kan het beide gebruikt worden tegelijkertijd?

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct