Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

16901 Hai Ik Ben Nieuw

• Auteur

Hallo allemaal!

Ik ben nieuw hier op het forum! Ik zal me even voorstellen, ik ben 32 jaar (ietsie piesie ouder dan de meeste geloof ik, hi,hi!) en heb een dochtertje van 14 maanden. Ik ben na een tijd proberen bij de gyn terrecht gekomen en ben uiteindlijk zwanger geworden met Clomid. De zwangerschap verliep prima tot ik met 30 weken met weeen in het zieknhuis kwam, mijn moppie is met 31 weken gboren en was net 1400 gram, ze is nog steeds klein 7700 gr   maar verder gaat het prima!

Sinds de geboorte van mijn dochtertje ben ik niet meer aan de pil gegaan en ik ben nog niet zwanger (we hadden zoiets we zien wel wat er gebeurd). Ik heb binnenkort een afspraak met de gyn voor nummer 2, ik heb er zo'n zin in want ik word nu toch een beetje zenuwachtig, zou het de 2e keer weer lukken met Clomid??

Zijn er hier ook meiden die met Clomid bezig zijn of hun eerste ook met clomid hebben gekregen?

Ik ben benieuwd!

Groetjes!

#2829801 Quote

Hallo.

Ik ben Siena…ik ben 30 en ik heb begin oktober clomid geslikt.
    Ik moet a.k. weekend ongesteld worden, dus ik ben benieuwd, maar ik heb er geen goed gevoel over.
    Ik heb een tweeling van bijna vier …dankzij clomid van hen zwanger geraakt.
    Het blijft altijd weer spannend hé?

Liefs, Siena

#2829898 Quote

Hai Sienna,

Wat leuk zeg een tweeling, denk je dat het door de clomid komt of zit het in de familie bij jullie? Je bent dus net met clomid begonnen…spannend hoor, ik heb dat ook, zou het deze keer maar weer lukken want ja anders wordt het toch IVF enzo of hormonen spuiten. Na hoeveel maanden clomid slikken ben je de vorige keer zwanger geworden? Hoe oud is je tweeling, mijn dochtertje is nu bijna 15 maanden. Ik heb as maandag mijn eerste afspraak bij de Gyn en ik hoop dat ik dan de volgende cyclus in december kan beginnen! Ik kan bijna niet meer wachten!

Hopen dat jij dan al heerlijk van je tweede zwangerschap aan het genieten bent!

Groetjes Bloempje

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen