Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1690189 Ik Mag Me Hier Ook Aanmelden

• Auteur
  • Angell82
    Bijdrager

hey meiden..
    hierbij meld ik mij aan als kersverse zwangere..

ik ben rond 16 januari uitgerekend en moet vrijdag bellen voor een 1e echo afspraak.
    wij zijn 19 rondes verder met daarin ook al de mm en hebben intotaal 4 keer een iui gehad..
    we zouden bijna over gaan op IVF en dit is gelukkig niet nodig geweest.

liefs.. mij

#4445547 Quote

Welkom!!!, Hahahaha klinkt leuk he???!!!!

Wat een wonder he?? Ik hoop dat je net zo zult gaan genieten als ik nu doe, het blijft spannend, dat klopt. Maar het is zooooo speciaal! Er zit NU iets in je buik, nu at the moment…..gaaf toch????

Liefs!

#4445553 Quote

Lieve Angel,

Ook hier nog even: van harte gefeliciteerd meid! Wat een heerlijk gevoel en ook fijn dat het hele IVF traject jullie bespaard is gebleven. Weet hoe je je voelt, wij hebben er zelf ook bijna 2 jaar over gedaan en met behulp van IUI ook zwanger……Geniet ervan meid!

Ben benieuwd wanneer je eerste echo zal zijn, spannend hoor en zoooo bijzonder.

Liefs Lynn.

Rbvh
    Bijdrager
    #4445566 Quote

Van harte gefeliciteerd,

Eindelijk is het raak. het is je gegunt.
    veel geluk en hopelijk een voorspoedige zwangerschap.

liefs Renske

#4445610 Quote

Gefeliciteerd!!! Wat fijn dat het toch gelukt is en dat de IVF jullie “bespaart” is gebleven…. Fijnd at het bestaat maar beter als het niet nodig is!

X

Angell82
    Bijdrager
    #4445678 Quote

thks meiden..

echt lief jullie berichtjes..

liefs mij

#4446355 Quote

Oh wat goed! Gefeliciteerd en welkom

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen