Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Even mijn gevoelens de loop laten!!!!!

• Auteur

Hallo meiden,

Hoe is het hier met jullie allemaal?
    Ik heb echt een baal periode,Ik ben nu een 1 1/2 bezig en nog niks loop nu dus ook al een 9 maanden bij een behandelcentrum(hier zijn 2 gynecologen voor zichzelf een kliniek begonnen) ik moet wel zeggen dat het vanaf dat ik bij deze dokter kom ik me wel positiefer op kan stellen tegenover andere mensen die wel zwanger zijn.In het beging had ik dan zoiets van leuk maar ik wil het ook en nu b en ik echt blij voor die mensen en dat is maar goed ook je moet   het geluk aan een ander ook gunnen.Bij mij op het werk zijn er twee zwanger (1 was een foutje zeggen ze en de ander telde de tweede maand aan is kei leuk voor hun maar ik wil het eigenlijk ook wel eens onderhand)ik heb nu allemaal medicijnen om het te laten lukken maar het heeft nog niet geholpen ook mijn mans zaad is na gekeken en gelukkig allemaal goed en ik ben al schoongemaakt van binnen dus we moeten even geduld hebben.We gaan het weekend van 18 juli dan ook lekker een weekendje alles van ons afschuiven.Nou ik ben het weer kwijt. Kom op meiden ook wij krijgen een kindje Al duurt het wat langer het komt. XXX wendy

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct