Ik ben ook bij vgz verzekerd en mijn dochter staat bij mij op de polis. Hoewel hier in de stad wel zo’n kantoor zit waar je met vragen enz. binnen kunt lopen, ben ik daar nog nooit geweest! Ik heb toen volgens mij schriftelijk aangegeven dat ze bij mij erbij moest. Ik weet zeker dat ik er de deur niet voor uit ben geweest!
Als je je kindje bij jou erbij laat zetten en je besluit eind van het jaar over te stappen naar andere maatschappij is dat geen enkel probleem.
Vreemd dat ze over de telefoon moeilijk doen. Nu weet ik natuurlijk niet waarom je telefonisch contact hebt gehad. Maar ik weet wel dat ze paar jaar terug een aantal kantoren hebben gesloten, omdat veel nu digitaal gaat. (men regelt bijna alles via internet)
Maar goed, ik zou eind vh jaar eens goed bekijken wat jij belangrijk vindt in je verzekering en dan een keuze maken. Wat Ilona ook al zegt, voor kinderen valt bijna alles onder de basis en betaal je ook geen premie. Dus bij je keuze moet je echt naar jezelf kijken, die kleine hoeft voorlopig nog geen beugel o.i.d. 😉