Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1690310 Nog 4 Weken

• Auteur

Lieve meiden,

Na alle klaagzang van mijn kant nu even wat leuks!!

Vandaag over 4 weken gaan wij trouwen!!!! We kijken er echt zo naar uit, het staat dan ook al 14 maanden gepland en hebben er echt zooooo’n zin in!!

Alles is in kannen en kruiken, ik hoop alleen wel dat ik mijn trouwjurk dan nog pas, die is namelijk al helemaal klaar en kan helaas niet meer vermaakt worden. Gelukkig heb ik geen ‘sissy’-achtige jurk en ik heb ‘m laatst nog even aan gehad en in principe moet dat goed gaan. Ik had er wel een torselet onder maar dat gaat ‘m niet meer worden omdat m’n buik behoorlijk groeit nu.

06-06-2012 is dé dag voor ons. We trouwen dus niet met z’n 2-en en niet met z’n 3-en maar wat een geluk om met z’n 4-en te mogen trouwen!!

Nu maar hopen op een beetje beter weer 😉 Ohja…ik zit dan alweer in mijn 15de week, gaat toch best snel….

Fijne dag allemaal. Liefs Lynn.

#4445675 Quote

Das waar ook ja, wat gaaf meid! Spannend!

#4445690 Quote

Dat zijn goede berichten!
    Hoe bijzonder moet het zijn!

Spannend, het schiet al op!

Liefs Pascal

#4445694 Quote

Ahhh, er is (bijna) niets mooier dan je huwelijksdag! En dat mogen jullie nu met zijn viertjes doen, hi gi. Geweldig zeg 😉
    Hopelijk pas je je jurk nog! Heb je evt nog een andere optie? Geniet van de laatste voorbereidingen en het aftellen!

#4445700 Quote

Wauw meid wat super!!! Hoop dat je nog lekker in je jurk past !! En lekker genieten van de dag want voor je het weet is het voorbij!

liefs trientje

peet37
    Bijdrager
    #4445704 Quote

Wat gaat dat vlug. over 4 weken al. Leuk meid!
    Dan is vast ook nog een vrijgezellen feetsje in het vooruitzicht. Hoop dat je je goed voelt en lekker kan genieten.
    En wel heel bijzonder om dit met z’n viertjes te mogen doen.
    Leuke datum ook. Wij zijn op 08-08-08 getrouwd.
    Lekker genieten en hopelijk zit je jurk goed.

#4445725 Quote

Wat moois om naar uit te kijken.

#4445734 Quote

Goed vooruitzicht, heb je ook of een vrijgezellenfeestje tegoed? Of is dit nog een verrassing.
    Leuke datum, wij hebben altijd geroepen om 6-6-06 te trouwen, is 9-6-06 geworden omdat dit een vrijdag was. Nu heb ik met een lach gezegd dat de kleine 12-12-12 geboren wordt.

Ik ben heel benieuwd of je jurk over 4 weken nog past, er is echt niks mogelijk?

Geniet ook nog van de laatste voorbereidingen voor de bruiloft want ook dit is heel bijzonder!

#4445767 Quote

Oooooh wat leuk, en heel speciaal! Ik hoop dat je je jurk nog aan kan hoor! Die twee zullen sneller groeien dan eentje he!

Wat een mooie datum ook!

Liefs

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen