Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1690357 Jongensmeisjesnaam Bij Lieke

• Auteur

Jaaa super leuk….in verwachting van onze tweede. Nog geen idee wat het gaat worden, maar al wel druk aant denken over een naam.

Onze dochter heet Lieke en hoop dat jullie een hoop leuke namen hier willen droppen 😉

Ik denk nu zelf voor meisje aan:
    Indy
    Noa
    Isa

en een jongen:
    Jesse
    Sem
    Jelle

Ben niet zo heel erg van de aparte namen, maar voel je niet tegen gehouden, wie weet zit de naam er wel tussen!

#4445719 Quote

Maartje, nienke, renske voor een meisje

Bart, koen, Thijs, Jens, Tim voor een jongen

Ik ben ook absoluut niet van de aparte namen en hou het graag hollands hahahaha.

#4445758 Quote

Jaaaa, Maartje is leuk! Hihi, zo heet ik ook. Er zijn overigens heeeeeel veel rijmwoordjes op de naam Maartje……

#4445760 Quote

nog even als aanvulling. Op de basisschool (in ieder geval toen ik nog op de basisschool zat) waren de rijmwoordjes nog vrij onschuldig, maar als je eenmaal door een grapjas Maartje Schaamhaartje wordt genoemd, wordt het een heel ander verhaal. Ze hadden overigens geen reden om me zo te noemen hoor, voordat je er wat over gaat denken ;-p

#4445924 Quote

Hmm, hier nog een Maartje, maar bij mij kwamen ze gelukkig niet verder dan Maartje Paardestaartje…

Ik heb 2 nichtjes: Lieke en Imke… Ik vind dat ook echt heel erg leuk bij elkaar!

Succes!!

#4446005 Quote

Mijn man noemt me altijd Maartje Tartaartje….

Ik ben zelf trouwens wel een fan van de naam Isa.

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?
    #4446037 Quote

Lieke & Anouk
    Lieke & Jens

Zoiets?
    🙂

#4446055 Quote

Jens vind ik ook een leuke naam!
    Tim, zo heet mijn neefje al.

reisa
    Bijdrager
    #4446715 Quote

Voor een jongen: Hidde of T(h)ies

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen