Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1690394 Ongeloot Hihi

• Auteur

Ten eerste gefeliciteerd voor alle meiden die positief hebben getest! Ik loop een beetje achter de feiten ana momenteel, dus weet niet wie het allemaal zinj, maar zag wel Mascha en Angell voorbij komen. super meiden, laat het genieten maar beginnen!

Dan open ik net mijn mailbox en zie ik een mailtje van babyboom. Wij mogen meedoen! Superleuk! Ze weten nog niet wie ze uitgebreid gaan volgen, maar het is al leuk dat we zijn uitgenodigd om aan de derde serie deel te nemen. Een hele instructie erbij voor het testen waar de serie mee begint. Dat gaat dus volgende week gebeuren. Flmpje opsturen en dan is het balletje echt gaan rollen.
    Wel extra spannend, maar een heel ander soort spanning dan de spanning die we de afgelopen maanden hebben ervaren.
    Ik heb er zin in!!

Liefs Daisy

#4445749 Quote

Wow da’s gaaf!!
    Ben echt benieuwd zeg!

Mijn vriend wou ook meedoen… Maar ik wou niet hihi.

Leuk meid!
    Xx

#4445756 Quote

Wij hadden vorig jaar ook meegedaan, was een unieke ervaring, wij werden niet gevolgd, zijn wel aantal keren op tv geweest, is wel grappig om te zien en het is zeker ook speciaal al die verhalen, wisten jullie trouwens dat Cindy en Luc zwanger zijn?
    Ik post erg weinig zowel nietsa op http://www.babyboom.nl
    , zal het weer eens ene keer gaan doen.

Wanneer start de serie weer?

#4445765 Quote

Hey ydnew3203!

Leuk hè, dat cindy en luc zwanger zijn! Ik heb na de afleveringen elk blog gevolgd. Leuk om alles nog bij te houden zo.

Volgens mij komt het in 2013 op tv….maar weet het niet zeker

Xx

moppie2012
    Bijdrager
    #4445778 Quote

hey bosbesje wat superleuk ik zal duimen dat jullie gevolgd worden

veel liefs

#4445791 Quote

@moppie2012 denk dat je daisy bedoeld 😉 haha.

Xx

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4445794 Quote

Hey Daisy!

wat leuk zeg dat jullie er aan mee mogen doen! We gaan je in de gaten houden! Zou wel erg leuk zijn als jullie uitgebreid gevolgd gaan worden!

Liefs Rianne

#4445802 Quote

Hey wat onwijs leuk zeg!!!! Ben benieuwd!
    Cindy en Luc… Wie waren dat ook alweer?

#4445814 Quote

Oh, wat leuk, misschien op de tv! Lijkt me erg spannend. Het is een leuk programma. Ik ga het zeker kijken.

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen