hoihoi
ik ben van dec forum..en in t begin ook hier ff gestaan..maar bleek later toch in dec uitgerekent te zijn…maar goed..
ik heb ook al een tijdje bloed verlies…
sinds 2 weken moet ik ook rust houden van VK..op mijn werk doen ze er gelukkig erg makkelijk over, en hebben ze me liever thuis, als aan t werk, en t dan fout gaat…dus ik heb t wat dat betreft erg getroffen 🙂
wat een vervelende situatie heb jij!!maar hoe makkelijk t ook klinkt, als ik jou was…zou ik me gewoon ziekmelden….daar heb je alle recht op..zeker als de VK dat aanraad…en wat willen ze dan gaan doen???je onslaan? dat mag niet, wanneer je in de ziektewet zit, contract niet verlengen??dat mag niet vanwege zwangerschap…dus ik denk dat je erg sterek staat…
ik bel ondertussen al 2x gebeld door UWV en ARBO-wet…hun levne erg met me mee..en begrijpen dat ik thuis de rust neem die ik nodig heb…bij mij ook nog omdat t alsnog fout kan gaan….
dus…ook al klinkt t makkelijk..ik zou mezelf gewoon ziekmelden..als ik jou was…ze kunnen weinig tegen je beginnen…zeker met het advies van de VK…
sterkte..
xxx hilmar