Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1690484 Zo Spannend

• Auteur

Hoi meiden,

Vandaag hadden we een gesprek bij de gyn wat betreft de erfelijke ziekte van mijn man en de testen die we kunnen laten doen.

Ze zag dat ze bezig waren met folikel metingen en wij zeiden dat we morgen weer een afspraak hadden en dat de eisprong naderde. Toen zei ze ik wil ook wel even kijken hoor…….. Yoehoe!

Ons ei is weg……dus heb mijn eisprong gehad! Was mijn gevoel toch goed want had last van mijn buik vandaag. Vind het nu zo ontzettend spannend, wil er niet mee bezig zijn maar het kan gewoon niet anders. Vandaag over 2 weken mogen we testen en dan heb ik ook een belafspraak met de gyn om te horen of mijn eisprong goed was, lekker nuttig hahaha

Heb er echt een goed gevoel over en mijn cyclus is deze keer 4,5 wk ipv 5 dus dat is helemaal super. Hoop zo dat het nu raak is….we hebben elke dag geklust dus je zou zeggen dat het goed moet komen 😉

Dit worden 2 hele lange weken……….

#4445840 Quote

succes meid, ik hoop dat je veel te doen hebt zodat je er zo min mogelijk over na kan denken!

#4445927 Quote

Wat spannend Beauty, ik ga heel hard voor je duimen dat het raak is en je kan gaan aansluiten bij de Januari mama’s, dat zou geweldig zijn.

Tsja….2 weken duren dan echt heel lang! Sterkte met wachtren meid!

Liefs Lynn.

#4445972 Quote

Ha die Beauty,

Wat een goed nieuws! En wat fijn dat ze gewoon even wilde kijken…haha moet je morgen nog wel naar de gyn dan? Beetje overbodig lijkt me. Ja en dke belafspraak is ook een beetje verbodig hahaha. Maar misschien kun je nog wel vragen naar de hoeveelheid progesteron.
    Wat goed dat je je lijf nu goed aanvoelde!

Oh meid, dat zou toch fantastisch nieuws zijn over twee weken????
    Maar dat wachten he, ooooh verschrikkelijk vond ik het! Elke laatste dag leek wel voorbij te kruipen. Zo langzaam ging het. Ik leef met je mee hoor!!

Liefs x

#4445979 Quote

Spannend en veel leuke dingen plannen, dan denk je er minder aan ;)!

#4445994 Quote

Hoi Meiden,

pfff nog steeds spanning en mijn lichaam hahaha maar heb het ook onwijs druk de komende tijd dus geen tijd om eraan te denken hahaha

Laat die tijd maar voorbij vliegen!

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen