Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1690488 We Mogen Weer Proberen

• Auteur

na een tijdje terug hier weg te zijn gegaan omdat ik baarmoederhalskanker had mogen we nu weer proberen volgende cyclus!!!

De kanker is met een operatie verwijderd en volgende cyclus begint de iui dus dat wordt spannend.

xx Jolijn

lindavanleuken
    Bijdrager
    #4445862 Quote

hey jolijn, jeetje dat is heftig zeg.. hopelijk worden jullie na deze nare tijd snel beloond met een lief klein wondertje… veel succes!

liefs linda

#4445865 Quote

Hoi jolijn!

Welkom terug!
    Wat fijn dat jullie er weer voor mogen gaan zeg. Jullie hebben een zware tijd achter de rug en mogen nu toch wel beloond worden met een knalpositieve test!

Hoe is het met je moeder?

Groetjes

#4445930 Quote

Lieve Jolijn,

Wat fijn te lezen dat de kanker weg gehaald is. Ik en ik denk ook de andere meiden hebben vaak aan je gedacht! Wat goed dat je de volgende cyclus mag beginnen met IUI…..als iemand het verdiend dan ben jij het wel meis.

Hoe gaat het met je moeder?

Succes! Lieve knuff Lynn.

#4445942 Quote

bedankt meiden, we hopen ook dat we nu eens zwanger mogen worden dat zou echt mooi zijn.

Met ons mam gaat het redelijk, ze gaat niet voor of achteruit en dat is ook wat waard.

#4445944 Quote

Spannend! Een beetje afgezaagd, maar heel erg veel succes dan!

Liefs Daisy

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4445970 Quote

Hey meid!

Wat fijn dat je weer terug bent en het weer mag proberen.
    Ik duim/hoop echt voor een wondertje. Na alles wat jullie mee hebben gemaakt.

Meid, heel erg veel succes!
    Dikke knuffel!

#4445983 Quote

fijn dat het weg is gehaald! hopelijk ben je snel zwanger!

#4446320 Quote

Goed nieuws; sterkte meid! Voel je je goed? Heb je alleen een operatie gehad of ook chemo’s?
    Succes, ga voor je duimen!

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen