Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Voor Elles

• Auteur

Hoi Elles,

Ik heb ook geantwoord op het juni-forum, maar ook maar hierheen gekopieerd.

Ik moest even denken over dat vocht vasthouden. Aan een hoge temp buiten kan het niet liggen. Hoe is het met je bloeddruk? Ook omdat je zo'n hoofdpijn hebt iedere keer. Als ik jouw was ging ik een keertje langs de HA. Want ook dat rare ongi zijn vind ik maar vreemd. Misschien toch stiekum zwanger? Mijn vriendin heeft haar gehele zwangerschap vocht vast gehouden. Ook hartje winter. Het kan dus een symptoom zijn.

Ik kan je alleen maar adviseren om na een lange werkdag lekker met je voetjes omhoog te gaan. Dan stroomt het vocht wat terug. Genoeg drinken, en weinig zout (ook drop enz) gebruiken. Misschien komt het wel omdat je nu al een paar keer niet normaal ongi geweest bent. Want in de periode van je ongi houdt je ook vaak meer vocht vast. Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Ik ga voor jullie hopen en duimen dat er dit keer meer goede zwemmertjes zijn! Het komt vast door dat jullie de vorige keer vlak ervoor nog geklust hebben. Dus, even inhouden tot donderdag! En daarna: Bespringen die vent! Veel klusplezier dit weekend.

Hier gaat het best aardig. Ik begin steeds meer goede symptomen te kweken. In de ochtend misselijk. Ik kan bepaalde geuren slecht verdragen. (poepluier gaat het slechtst) Maar ik hoef niet te spugen. Ben hartstikke moe. Doe samen met Thom een middagdutje, als dit kan tenminste. Last van de borsten word ook erger. Als ik 's-avonds mijn bh uit trek ga ik even door de grond. AUW! Nou heb ik flinke borsten, dus dat zal ook wel meespelen. En het ergste is dat ik nu al mijn eigen broeken niet meer aan kan. Tenminste de broeken met knoop en rits. Vanmiddag heb ik met de verloskundige gebeld. Op hun website stond dat ze graag hadden dat je je zo vlot mogelijk bij hen meldde. Ik heb gelijk 2 afspraken staan! 1 in december en 1 in januari. We gaan er gewoon van uit dat het dit keer goed gaat! (zij ook) De symptomen zijn in ieder geval erg hoopgevend, zei ze. En over dat groeien: Op zich is het mijn 4e zwangerschap. Want ze tellen de miskramen ook als zwangerschap. En dan is dat heel goed mogelijk. We zullen zien. Eerst over 3 weken naar de gyn.

Doe het rustig aan met je voetjes! En succes donderdag!
    Groetjes, Kat

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct