Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1690587 Beensjacobs

• Auteur

Hey meid,

Hoe is het met je?
    Is het bloeden al gestopt? Ik hoop niet dat het erger is geworden….

We denken aan je!

#4445940 Quote

Hey! Lief en bedankt voor je reactie.. Bloed nog steeds. Ga vandaag de verloskundige bellen. Wil toch wel voor het weekend duidelijkheid. Ga vragen of ze morgen een echo willen doen.. Kijk vandaag nog even hoe het gaat. Bloed is helder rood en er lijkt wat doorzichtig slijm doorheen te lopen.. Geen idee wat dat betekent maar heb nog altijd hoop.. Ik hou jullie op de hoogte.

Liefs Heidi

#4445950 Quote

Oh meid, goed van je dat je gaat bellen!
    Ik hoop dat je voor het weekend nog terecht kunt!

veel succes!

X

Rbvh
    Bijdrager
    #4445965 Quote

Pff spannend,

hoop dat je mag komen. en dat alles goed is.
    veel succes.

liefs Renske

#4445981 Quote

Heb gebeld, ze gaan overleggen of ik mag komen voor een echo. Ze denken dat het te vroeg is maar in de vorige zw schap heb ik ook een echo met 6 weken gehad dus het zou moeten kunnen. Ik word vandaag gebeld.

X

#4445985 Quote

succes!xxxx

#4446131 Quote

Oh spannend meid, ik hoop zo voor je dat je terecht kan! Dat scheelt een hoop onzekerheid! Duim voor je.

#4446213 Quote

Ik lees lichtelijk positief bericht bij zwangerworden forum…!!! Meid wat fijn dat je weer iets hoop hebt!

Misschien fijn om je berichtje ook even hier te plaatsen… de meiden hier zullen ook wel nieuwsgierig zijn.

Nou hopen op dat het bloeden snel stopt.

Heb je trouwens ook hartje(s) gezien?

#4446619 Quote

Hey lieve allemaal,
    Bedankt voor de reacties! Helpt wel!! Ik ben donderdagmiddag voor echo geweest. Mocht ineens om 3 uur komen! Het was bizar. We zagen 2 zwangerschapsringen wat kan betekenen dat het een tweeling zou kunnen zijn.. Er is wel duidelijk een weg/baan van bloed te zien in de baarmoeder dus dat neigt naar miskraam alleen is het niet met zekerheid te zeggen omdat ik op dat moment nog maar 6 wk en 2 dagen onderweg was. Ik moet het bloeden in de gaten houden en heb maandag weer een telefonische afspraak.. Pffft, ik krijg hierdoor weer hoop maar eigenlijk heb ik nog nergens zekerheid over! Nou, we zien het wel en ik probeer er voor te gaan..

Inmiddels is het zaterdag en heb ik geen hoop meer. Het bloeden is nog niet gestopt en ik heb de afgelopen dagen ook een hoop kleine stolseltjes verloren. Ik zie het somber in. Ben erg emotioneel deze dagen. Niet als onze kleine meid wakker is want dan moet alles gewoon doorgaan maar als ze ligt te slapen overvalt het mij gewoon weer. Bah, dit is echt vreselijk.

Liefs Heidi

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen