Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

ik weet het niet meer..

• Auteur

Hallo allemaal,

Hier mijn verhaal. Ik ben 21 en netjes aan de pil. Vorige maand ben ik ziek geweest, ik heb wel gevreeen met mijn vriend. 2 dagen later werd ik ongesteld. De pil had dus niet goed gewerkt.
    Nu bijna een maand later heb ik al een aantal weken last van allerlei zwangerschapsdingen, ja weet niet of het een zwangerschap is. Maar heb pijn in mijn onderrug, pijnlijke borsten (zijn geloof ik ook gezwollen) veel plassen en een trekkende onderbuik net boven mijn schaambeen.Iedere avond is mijn buik zo opgezet dat mijn broek echt open moet. Het gekke is ik ben totaal niet misselijk dus misschien is het toch niet zo.
    Ik wil wel testen maar ben bang voor beide uitslagen. Is het Negatief, is niet erg leuk want ik ben echt klaar voor een kindje en ben ook al   5 jaar samen met mijn vriend, Positief is niet echt leuk omdat ik werk aan het zoeken ben en als zwangere dame zal dat niet gaan lukken.

Weet eigenlijk niet waarom ik dit hier zet, misschien om te horen dat het geen zwangerschap kan zijn of ik wil gewoon mijn verhaal kwijt.

Alvast bedankt voor jullie reacties,

Anne

#2829813 Quote

Lieve Anne,

Tja toch maar één advies en dat is testen meid! Mede omdat als je wel zwanger bent je beter maar zo snel mogelijk kunt stoppen met de pil (en overgaan op foliumzuur).

Ik heb zelf erg positieve ervaring met de digitale test van Clear Blue, maar die zitten wel per drie verpakt.

Misselijkheid komt lang niet bij iedereen voor, dus het wegblijven hiervan duidt absoluut niet op geen zwangerschap!

Veel sterkte en succes!

Liefs Hallow

#2829830 Quote

Hoi

Mijn vriendin was ook aan de pil. Op een gegeven moment vond ze haarmenstruatie wel wat raar en bleek ze 4,5 mnd zwanger. Zonder kwaaltjes.

Dus doe de test dan heb je (misschien) zekerheid.

#2829851 Quote

ik ben nu gestopt met de pil, en wacht of ik ongesteld wordt, weet niet of dat een zekerheid geeft maar ik zie zo op tegen een test doen.

In ieder geval bedankt voor de reacties!

Groetjes anne

#2829861 Quote

Je kan ook eerder ongesteld geworden zijn doordat je een pil miste je lichaam denkt dan ongi te moeten worden.
    Ik weet niet in welke week het is gebeurd?
    Ik zou wel een test doen doordat nu door je spanning je menstruatie juist weer uit kan blijven.
    Zelf heb ik gehad dat ik in me stopweek niet ongi werd en test neg. maar toch kots misselijk en pijn in me buik en borsten.
    Toen besloot ik maar echt te stoppen met de pil en echt voor een kindje te gaan, waren teleurgesteld dat we toch niet zwanger waren, en wilde eigenlijk pas in januari ervoor gaan.
    Nadat ik echt gestopt was met de pil ben ik 1x ongi geworden en erna direct zwanger.
    Ondertussen ben ik 16 weken en 5 dagen zwanger en ben nog niet misselijk geweest.
    Meid doe de test je word er zelf ook veel rustiger door, en je lichaam ook.
    Groetjes Dees succes

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct