Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1690600 Even Een Vraag

• Auteur
  • diana8020
    Bijdrager

Hoi meiden,

Ik heb een vraag weet iemand wannner ik kan testen heb vorige week woensdag mijn laatste clomid gehad vrijdag en zaterdag verplicht moeten klussen nou vraag ik mij af wanneer ik kan gaan testen ben zoooooooo misselijk en mijn borsten beginnen pijnlijk te worden…. Hopelijk zijn dit de goede voor tekens van een zwangerschap

Veel liefs Diana

#4445959 Quote

Spannend Diana! Ik zou zeggen volgende week vrijdag….. Maar heb er geen ervaring mee. Hoop dat je klachten betekenen dat je zwanger bent maar vind het wel erg snel na de evt bevruchting weet niet of dat kan. Ik ga voor je duimen!

diana8020
    Bijdrager
    #4445968 Quote

Hoi Beauty27

Ik zelf vind het ook wel heel snel maar ben echt zoooo misselijk vanmorgen ook over moeten geven en sinds vanochtend pijn in mijn borsten ik hoop dan ook dat de klachten betekenen dat ik zwanger mag zijn

#4445973 Quote

Hoi hoi

Ik heb zelf ook Clomid gebruikt en ben nu zwanger.
    Je moet niet kijken naar wann je de clomid hebt gebruikt maar wann je eisprong geweest zou kunnen zijn. Als je eisprong afgelopen weekend is geweest kun je pas volgende week zaterdag een test doen.

Moet je wel zeggen dat ik me ook al niet lekker voelde een paar dagen na mijn eisprong….ze zeggen dat dat niet kan, of het komt bijna niet voor, maar ik had het ook! Mijn borsten deden toen ook al gezellig mee!

Succes meid, ik hoop voor je dat je volgende week positief test!

#4445995 Quote

Nou Diana dat geeft hoop he meid! Mascha kan het weten! Duimen……….

#4446014 Quote

14 dagen na eisprong kun je testen. Dus inderdaad volgende week zaterdag ofzo. Hoop voor je dat het raak is.

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen