Ja een vakantie zou wat zijn! Jammer alleen dat mijn man net twee weken vrij heeft gehad ivm meivakantie-:)
Ik had vanmorgen ook gebeld met MvM. Maar ik mag niet meedoen. Bij mijn eerste heb ik na de bevalling een bloedfransfusie gehad. Toen ik bij de tweede een afspraak had staan was het eerste wat ze vroeg of ik wel eens een bloedtransfusie heb gehad…ja dus. Nu vanmorgen toch voor de zekerheid gebeld of ik nu, omdat dat alweer 9 jaar geleden is, toch niet mee mag doen. Maar het mag niet. Jammer, ik had het graag gedaan. Als ik zo bij sommige op het zwanger worden forum las dat de pregnyl op was of besteld moest worden terwijl zij dat NU nodig hadden, nou dat is heel erg vervelend.
Maar helaas pindakaas.
Jij mag iets eerder dus voor je echo, Wann was jou eerste dag van je laatste mentruatie?
Ik moet tellen vanaf woe 11 april, vrij 13 april ben ik begonnen met de eerste van de vijf Clomid tabletjes. Als je zo gaat rekenen, kunnen we nog best eens op de 13 de bevallen, maar ik denk dat het voor mij een geluks getal gaat worden ipv ongeluk! Ik zie het nog gebeuren, de 13 januari!
Liefs