Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1690691 Ha Geweest

• Auteur
  • Moon7
    Bijdrager

Hey dames!

Vandaag bij de HA geweest. Zij weet het ook niet…
    Inwendig onderzoek was allemaal prima, alleen wel meer vaginale afscheiding dan normaal.

Heb bloed laten prikken, maandag de uitslag…..Maar denk niet dat ik zwanger ben. Enige klachten die ik heb zijn soms maagzuuraanvallen, opgezette onderbuik, soms steken in onderbuik en zeurende menstruatiekramp….

Afwachten dus..

Liefs

#4446081 Quote

kUNNEN TOCH OOK ZWANGERSCHAPS KWALEN ZIJN HOOR:)

#4446082 Quote

Maar heb je een echo gehad dan met het inwendige onderzoek?
    Want stel dat je toch zwanger zou zijn en ze doet een inwendig onderzoek dan kan ze er niet veel van maken toch?
    Omdat het zo klein is dat je het met het blote oog niet kan zien.

Maar hoop voor je dat je snel zekerheid hebt. Succes met wachten

Liefs

#4446124 Quote

Fijn dat je bij de HA geweest bent….. jammer dat je nog niet veel wijzer geworden bent. Het kan alle kanten op meid wie weet……….Succes met wachten tot maandag

Moon7
    Bijdrager
    #4446130 Quote

Bedankt meiden!

@Nietje33: ze heeft een inwendig onderzoek gedaan in de zin van voelen of er geen vreemde afwijkingen zijn.
    We moeten eerst maandag de bloedtest afwachten en dan kijken we verder of ik misschien naar een gynaecoloog doorverwezen wordt. Maar ben sowieso wel opgelucht dat er in dit eerste onderzoek geen afwijkende dingen zijn gevonden 🙂

I will let you know! 🙂

#4446192 Quote

fijn dat het in ieder geval goed was van binnen zeg maar!
    ik ga morgen ochtend… ben benieuwd wat ze gaan doen…. heb namelijk geen oppas voor mijn jongste dus die moet mee….

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen