Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1690711 Toch Niet

• Auteur

Hey allemaal, ik denk dat ik op de NOD lijst mag want het lijkt erop dat ik op dit moment in een miskraam zit. Ben gaan vloeien sinds gisteren.. Niet heel erg veel maar wel doorlopend. Sinds vanmorgen lijkt het erop alsof ik baarmoeder slijmvlies verlies. Allemaal draden.. Sorry klinkt wat onsmakelijk. Heb al contact gehad met de VK en zij gaan bespreken of ik voor echo kan komen. Ben nu 6 weken volgens hun berekening. Ik hoor het vanmiddag. Voel mij verdrietig. Heb al veel gejankt maar het helpt niets. Het is nog maar pril maar het heeft behoorlijk veel effect op mij kan ik je zeggen! Pfft.. Weet het ook even niet meer..

Liefs Heidi

#4446071 Quote

sterkte meid hoop dat je alsnog zit dat het er nog zit!

#4446080 Quote

Hey meid, heel veel sterkte. Dat afwachten is het rottigste dat er bestaat,
    Die onzekerheid, hou toch de moed er een beetje in.
    Je hoort wel vaker van die verhalen en dan gaat het heus nog goed.
    Hopen dat je snel tercht kunt en zeker heid hebt.
    Maar je mag er best verdrietig om zijn hoor. Sterkte!

Liefs

#4446093 Quote

Jeetje meid!Echt vervelend, ik heb vorige maand ook een miskraam gehad met 6 weken en de de maand ervoor 1 van 4,5 week!Het verdriet is gewoon heel intens!Het heeft in jou buikje gezeten en de blijdschap was groot!Veel mensen denken oof zegen tegen mij van,…ow gelukkig was het maar 6 weken, maar owow,….laat die woorden maar gewoon het ene oor in andere oor uit!…want juist die woorden zijn op het moment best zwaar!

Ik hoop voor je dat het nog zo is dat je zwanger bent!Maar als het niett zo is is huilen en kwaad zijn juist heel fijn.
    Heel veel sterkte en zal duimen voor je dat het allemaal nog goed zit!
    Liefs nance

#4446123 Quote

Jeetje meid wat een vervelend nieuws! Ik hoop voor je dat het verhaal positief eindigt……..heb je al wat gehoord van de vk? Kan mij voorstellen dat je verdrietig bent……

Moon7
    Bijdrager
    #4446136 Quote

Ojee, wat naar! Hoop dat het voor jou toch nog positief uit zal pakken en dat het vruchtje toch is blijven plakken.

Heel veel sterkte meid!

Liefs

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4446206 Quote

Hey lieve allemaal,
    Bedankt voor de reacties! Helpt wel!! Ik ben vanmiddag voor echo geweest. Mocht ineens om 3 uur komen! Het was bizar. We zagen 2 zwangerschapsringen wat kan betekenen dat het een tweeling zou kunnen zijn.. Er is wel duidelijk een weg/baan van bloed te zien in de baarmoeder dus dat neigt naar miskraam alleen is het niet met zekerheid te zeggen omdat ik nog maar 6 wk en 2 dagen onderweg ben. Ik moet het bloeden in de gaten houden en heb maandag weer een telefonische afspraak.. Pffft, ik krijg hierdoor weer hoop maar eigenlijk heb ik nog nergens zekerheid over! Nou, we zien het wel en ik probeer er voor te gaan..

Liefs Heidi

#4446250 Quote

Spannend hoor… Ik blijf voor je duimen dat toch alles goed is!

X

#4446283 Quote

Jeetje meid, wat een nare situatie… Iknduim voor je dat alles goed mag gaan. Sterkte!

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen