Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1690722 Rugpijn

• Auteur

Hallo allemaal,

Heb me toch in ene een rugpijn. Ik heb ischias en dat heb ik over gehouden aan de zwangerschap van mn zoontje. Heb er al een hele poos geen last van gehad. Dus nu wel. Leuk dat je er nog geen touw aan vast kan knopen want je kan ook lage rugpijn krijgen als je ongi moet worden. Nou als ik ongi word staat me echt wat te wachten denk ik hihihi.

Groeten mamaa29

#4446121 Quote

Vervelend meid dat je zn last van je rug hebt! Wie weet rugpijn is zwanger…………

Moon7
    Bijdrager
    #4446133 Quote

Sterkte!
    lekker een kruikje maken!

Van Thermacare heb je nu ook hele mooie warmtegordels voor de onderrug. Blijven ongeveer 8 uur warm, heeeeeeerlijk!

#4446160 Quote

hahah en het is al zo benauwd pfff tis hier 21,5 graden binnen. Hoop idd dat het zwanger betekend. Maar weet natuurlijk dat het ook ongi kan betekenen. Deze maand niet het idee dat mn lichaam me voor de gek houd. Heb niks geks alleen pijn in mn borsten maar dat heb ik altijd en bij mij betekend pijn in borsten=ongi. Dus we wachten af tot maandag! Hoop het zo hihihi. Maaar ben deze maand netjes heb geen testen in huis en ga dat ook niet doen! Eerst overtijd zijn.

Fijn weekend dames

#4446200 Quote

je mag altijd paracetamol nemen..
    sterkte ermee

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen