Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1690756 Gewicht

• Auteur

Hey jongens, wie is er al weer op gewicht??
    Ik moet nog 13 kg…..;(

#4446120 Quote

Ik zit weer onder mijn gewicht van voordat ik zwanger werd, dus dat is -12 maar nu moet ik weer verder met de strijd die ik heb gestaakt tijdens de zwangerschap -25 alleen dat wil voor geen meter nog. Door die hormoonhuishouding vreet ik me af en toe nog een hoedje…

#4446126 Quote

was er 15 aangekomen en moeten er nog 4a 5 kg af tot oude gewicht
    ook nog een flubberig buikje hoor haha…mn man vind reuze meevallen na 3 kids
    heb ook heel de tijd zo een honger zeg!komt echt door de borstvoeding ja!kan heel de dag wel eten haha

liefs jootje

#4446135 Quote

Ik zit er inmiddels weer onder. Mede door borstvoeding en buikgriep wat 1,5 week aanhield hielp ook enorm mee 😉 Maar heb nog steeds een overduidelijke zwangerschapsbuik! Komt door alle snoepjes en chips wat er in is gegaan tijdens de zwangerschap 🙂 Ach gaat vanzelf wel weer eens weg.
    Liefs

#4446141 Quote

Ik ben bijna 20kg aange komen..nog iets van 7 eraf tot mijn oude gewicht..
    Ik heb ook steeds trek, vooral’s avonds..heb ik veel snoep behoefte haha ik geef ook bv.

Ik ben er nooit zo mee bezig en interesseert me weinig..dus eet lekker waar ik zin in heb 😀

Roozz
    Bijdrager
    #4446158 Quote

Moet nog 1 kilo en dan ben ik weer op m’n oude gewicht. En dat terwijl ik alles eet wat los en vast zit, aangezien borstvoeding me ook hongerig maakt. Borstvoeding geven helpt enorm :-). Toch is m’n buik veel dikker dan eerst en flubberig :-S

#4446205 Quote

Hier ook op mijn oude gewicht, maar mijn buik zit er ook nog. ’s ochtend valt het mee, maar aan het eind van de dag lijk ik wel 3 maanden zwanger.

Hoe is het met de borsten van de borstvoeding dames? Heb het van de week eens even bekeken, maar denk dat die toch ook niet meer helemaal de oude worden hoor haha

mama van lot
    Bijdrager
    #4446227 Quote

ik was maar 5 kilo gegroeid en zit nu 3 kilo onder mijn begonnen gewicht dus das lekker

#4446245 Quote

Ik was 12 kilo aangekomen en ben nu weer terug op oude gewicht. Ik pas al mn oude broeken weer al heb ik nog wel een klein buikje en hangtieten haha. Denk ook niet dat dit nog veel beter gaat worden nu na 2 kids. Nou ja, mn man is nog altijd blij met me! Ik ben nog steeds niet weer ongesteld geworden na de bevalling en heb het idee dat mn buik daardoor wel wat opgezwollen is.

Zijn er nog meer dames die nog voor het eerst ongi moeten worden? Ik ben nu 10 weken geleden bevallen en heb maar 3 weken gevloeid. Nu dus nog niks.

Liefs ciomama

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen