Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

En toen maar naar ronde 17/18 HELP ik ben zelfs de tel kwijt!

• Auteur

Jahoor, de duivels zijn er weer. Mijn nieuwe NOD is 20 november, maar ik weet mijn ronde niet meer, ben echt de tel kwijt nu (schaam, schaam)!  
    Heb net gehoord dat mijn buurmeisje van 17 zwanger is, jeetje wat ben ik een jalours kreng zeg, kan het echt effe niet hebben.  Maarja… volgende keer ben ik hopelijk de gelukkige!

Groetjes,
    Natas  (24), die het ronde aantal beister is

#2829814 Quote

Hai
    Ik kan mij voorstellen dat je jaloers bent, ik wens je dan ook veel succes.

groetjes wies

#2829815 Quote

whoeaaa, 17?!!!!?
    Nou ik voel met je mee hoor, sterkte meis.

Liefs

#2829816 Quote

Hoi meid!

Wat kun je je dan vervelend voelen he!
    Onze beste vrienden vertelden drie weken na onze miskraam hun eerste kindje te verwachten en hoe blij ik ook voor ze ben.. toch was ik ontzettend jaloers!!
    Nu heb ik het kunnen relativeren, maar het is zo'n dubbel gevoel.. en vooral als je al zo lang bezig bent..

Kop op hoor!

Groetjes, Harma

#2829885 Quote

17??!! Mag hopen dat het dan gewenst is, jeetje. Ze kan beter een beetje vruchtbaarheid van haar aan jou geven! Maar die tijd komt voor jullie ook.
    Sterkte, Groetjes Suus

#2829886 Quote

Kan me goed voorstellen dat jullie je dan zo kl*te voelen! Ik vind het ook steeds pijnlijker worden om te horen dat mensen om ons heen wel zwanger worden!!
    Zijn jullie al bij de HA geweest?

Suus

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool
    #2829906 Quote

Kop op, hier 18 ronden waarvan 3 eindigden in een miskraam en nu een heerlijk knulletje van 15 mnd. Houd moed!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct