Oei dat lijkt mij heel lastig. Je wilt natuurlijk het beste voor je kinderen en hoewel financiën niet het belangrijkst is voor hen, is het wel nodig om een basis te kunnen bieden. En de eerste jaren is het nog te doen, want je hebt al veel spullen, maar het wordt zwaarder als ze alle drie naar school gaan, studeren, de gymvereniging, zak- en kleedgeld etc. En crechegeld is ook behoorlijk, al weet ik niet of ze daar heen gaan en het voor een derde misshcien meevalt?
Ik ben ook zo n eeuwige piekeraar. Niet in dezelfde situatie, want ik hoop inmiddels al weer een jaar op een tweede zwangerschap. Maar ik begrijp dat je graag een beslissing wilt nemen en daarin berusten, zodat je rust in je hoofd hebt.
Maar is dit wel het juiste moment voor een definitieve beslissing. Ik bedoel: wat nu als je het even voor je uitschuift? Nu focussen op werk zoeken en op je lieve tweetal (en je man;-), en volgend jaar (?) nog eens bekijken of de situatie anders is: financiëel, maar ook de wens bij je man. Ja, ik besef me: ik zeg t wel zo makkelijk, want als de wens er is, is het natuurlijk lastig om er niet mee bezig te zijn. Maar wat ik bedoel te zeggen is: je beslissing nu is niet perse gelijk definitief. Of wel, bijvoorbeeld door je leeftijd?
Sterkte
Wenser