Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1690985 Zo Naar De Ha

• Auteur

ppffff en ik ben best wel zenuwachtig kan ik je zeggen….. had ik niet van mijzelf gedacht!
    kom later vandaag met de update…
    kus!

#4446357 Quote

heel veel succes daar ! ik kan me je precieze situatie even niet meer herinneren maar ik hoop voor je dat er wat uitkomt!

#4446426 Quote

Hoe is het gegaan? Ik hoop dat jewijzer bent geworden!

X

#4446453 Quote

nou ben wel wijzer geworden!!
    ilse vanwege een erg verschillende cyclus naar de ha gegaan…
    heb bloed laten prikken en een uitstijkje laten maken. mijn man moet komende week zijn sperma laten onderzoeken en dan over 2 weken terug komen om de resultaten te bespreken….
    dus even ik de malle molen en verder afwachten!!

#4446473 Quote

Spannend, hoor!
    Maar als je naar de huisarts gaat voor je cyclus, waarom moet je man dan ook een potje inleveren? Het klinkt mij in de oren alsof de huisarts op het punt staat jullie door te sturen en je man alvast de eerste test laat doen.

X

#4446476 Quote

ja dat is ook zo daisy. we gaan eerst die testen uitvoeren. om alles uit te sluiten. over 2,5 week (heb meteen een nieuwe afspraak gemaakt) hebben we weer een gesprek, en dan samen met mijn man, om alle uitslagen te bespreken. ik denk dat ik dan ook doorverwezen zal worden naar de gyn. er lopen nu onderzoeken naar chlamidia en baarmoederhalskanker. volgens mij heb ik allebei niet… dus dat zal wel loslopen. en mijn man zijn zaad… verwacht ik ook niks ernstigs. we hebben 2 gezonde kinderen… het enige wat bij mijn man is veranderd is dat ie weer is gaan roken… maar of dat alleen de zaadkwaliteit zo naar beneden moet halen…..
    we wachten maar weer af.
    ondertussen zit ik wel op dag 53… en nog steeds geen duivels te bekennen…..

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4446564 Quote

Hey Famke,

Spannend! Roken kan idd de kwalitiet flink naar beneden halen, maar dit is sterk afhankelijk van de hoeveel per dag.
    Ik duim voor jullie dat alles goed is!

X

Moon7
    Bijdrager
    #4446566 Quote

Hey famke,

Fijn dat alles onderzocht wordt.
    Bij mij hetzelfde geval 😉

Hoop dat.alles goed is!

Liefs

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen