Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Super ei-sprong….

• Auteur

Gister had ik echt mega buikpijn en we haalden ons van alles in ons hoofd.Wij gisteravond naar de dokterspost en die stuurde ons door naar de EHBO.
    Daar werd ik door de gyn nagekeken en die kon niets anders vinden dan dat ik mijn ei net had gehad….. Dus ik zei ookal, zo zeer kan dat toch niet doen????? Nou blijkbaar dus soms wel…. De pijn is nu gelukkig weer weg….
    Nu maar hopen dat het raak is….., we hadden wel donderdag,vrijdag, zondag en maandag toevallig geklust…., gewoon omdat we er zin in hadden, omdat ik deze maand minder er mee bezig wilde zijn. En nu had ik dus ineens zo'n mega-ei,haha. Nou Nod is als het goed is 8-11-2005…, ben benieuwd,ik hou jullie op de hoogte.

Groetjes,
    Wendy mv Damian (30-11-2004), ronde nr 3.

#2829844 Quote
    Jeetje, wist niet dat dat zo'n pijn kon doen! Zover ik weet voel ik mijn eisprong niet eens, ik heb er ook nog niet eerder op gelet eigenlijk (zit nog maar net in ronde 1). Vandaag wel een raar gevoel in m'n buik, net alsof ik ongesteld moet worden. Is nog wel een beetje vroeg (NOD 13 nov) maar aangezien ik nog maar net  van de pil af ben kan er nog vanalles gebeuren.  Of zou dit nu m'n eisprong zijn? Haha we zullen wel zien wat er gebeurt!
    Groetjes, Esther.
    PS ik hoop natuurlijk voor je dat het raak is!  
    #2829888 Quote

Hoi hoi,

Ik had toevallig precies hetzelfde als jij, maandag 24 oktober.
    Jeetje wat deed dat zeer.

Het begon 's avonds dus ik ben gewoon naar bed gegaan van de pijn.
    's Nachts werd ik wakker om te plassen en toen was het minder maar zeker niet over.

En de volgende ochtend was het over.
    Wij hebben zaterdag 22 oktober daarvoor het laatst heerlijk gevreeen.
    Dus we hopen echt dat het dan nu raak mag zijn.

Groetjes Nony, 4e ronde

#2829892 Quote

Ik denk dat het mijn eisprong was gisteren; ongesteld ben ik niet geworden. Wat apart om dat te voelen, onder invloed van hormonen heb ik dat zeker nooit gevoeld.
    FF plastisch, want wat ik mij nu nog afvraag: hoelang leeft een eitje? In m'n ene boek staat 3 uur, in de andere 1 dag. En hoe snel zwemmen zaadjes? (Zaadcellen leven 3 dagen heb ik gelezen).  Heeft het dus  nog zin om tijdens/vlak na de eisprong te vrijen of is het dan al te laat? (Ik bedoel dat laatste  niet verkeerd: Natuurlijk kan je altijd vrijen omdat het gewoon lekker is). We hebben eergisteren nog gevreeen dus ik ben benieuwd.
    Groetjes, Esther.

#2829902 Quote

Hai,

Nou dan moet dit m toch worden als je zo'n super ei hebt gehad! Duimen dus….Ik ben benieuwd!

Groetje Bloempje

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct