Hoi,
Ik zou inderdaad doen, waarvan jij denkt dat je kleine meid zich prettig bij voelt.
Bij ons liep Vigo ook elke keer enorm moeilijk te doen met een late voeding. Wij zijn er nu ook mee gestopt en hij slaapt heerlijk door! 20.00 uur zijn laatste voeding tot 6.30/7.30 uur. Ik vind het allang prima! Wel geef ik hem nog 5 voedingen overdag. Ook Vigo komt vaak niet uitzich zelf, ik bepaal zijn tijden, maar als ik hem dan aanleg, drinkt hij altijd prima. Geen idee hoeveel hij drinkt, want ik geef BV. Maar als hij een fles drinkt, drinkt hij meestal 170 ml.
Als jij je prettiger bij voelt om 5 voedingen te geven moet je dat doen, als je 4 voedingen wilt proberen, dan moet je dat doen. Ze geven zelf echt wel aan wat ze nodig hebben en bij de 1 is dat minder dan bij dfe ander. Gewoon lekker doen, waar zij het goed op doet en je gevoel volgen!
Als ik 1 ding geleerd heb de afgelopen 2,5 jaar is dat je dat moet doen en het CB lekker aan je laars lappen! Ze zeggen allemaal wat anders en kennen jou kindje helemaal niet!
Succes!
Liefs,
Mar