Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1691034 Omdat Ik Me Niet Fit Voelde

• Auteur

gisteren voor controle naar verloskundige geweest. een dagje eerder omdat hoofdpijn bleef aanhouden en ook nog een bloedneus kreeg. alles was gelukkig goed, ook mijn bloeddruk, geen eiwitten in urine en de kleine doet het super goed en word geschat op 6 pond. weer gerust gesteld gelukkig en hoofdpijn is zo goed als helemaal weg nu hopen dat bloed uitslag van gisteren ook goed is…ga er wel van uit.

#4446470 Quote

Ben net gebeld door vk. bloeduitslag was op zich goed alleen urine zuur was verhoogt. vk komt morgen op huis bezoek om urine te controleren en bloeddruk te doen. iemand nog ervaring met verhoogt urinezuur? Waarschijnlijk komt het door het vocht wat ik vasthoud in mijn benen. Ook al hoefde ik me geen zorgen te maken maar onbewust maak ik me toch wel een beetje zorgen.

#4446489 Quote

Gelukkig dat bloeduitslag goed is! Ik hoop dat morgen ook urine en bloeddruk goed is. Ik heb geen ervaring met verhoogd urinezuur..
    Succes!

#4446609 Quote

Vk net op huisbezoek gehad..gelukkig geen eiwitten in de urine en een goeie bloeddruk…dus niets om zorgen over te maken! pak van mijn hart:-)

#4446612 Quote

Heel fijn!! Lekker genieten van de laatste daagjes/ weekjes.

#4446738 Quote

Ik kan mij voorstellem dat je er zenuwachtig van wordt als je hoofdpijn aanhoudt en je zelfs bloedneuzen krijgt! Fijn dat alles goed was uiteindelijk!

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen