Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1691076 Blije Doos

• Auteur

Hello ladies,

Zojuist een mailtje gekregen dat ik de blije doos mag ophalen bij de Etos!!
    Hebben jullie daar ook voor aangemeld ??

groetjes ziana

#4446528 Quote

En na de bevalling kan je ook een Baby box van Felicitas bij de Etos ophalen. De zwangerschaps box heb ik dinsdag bericht van gekregen, en meteen opgehaald. Heb me vanaf het begin aangemeld, nu met 14 weken mogen ophalen. Je krijgt ook kortingsbonnen (staat op het ophaalbericht) die je later kan gebruiken.

TWD
    Bijdrager
    #4446434 Quote

Etos dus

tamjo
    Bijdrager
    #4446436 Quote

Ja ik heb hem al!! Leuke dingen weer hoor! Nu wachten op die van de prenatal!

#4446446 Quote

Ik heb me geloof ik voor alle blije dozen die er maar zijn aangemeld hahaha..
    * prenatal
    * kruidvat
    * babydump moet ik nog halen
    * etos blije doos..

Maar is deze doos de felicitas blije doos ? want kreeg een brief thuis gestuurd dat je pas met 5 maanden krijg.. ik zie het allemaal wel verschijnen.

@cloewja ik had redelijk vroeg aangevraag denk toen ik 5/6 weken zwanger was. Ben nu 14 weken zwanger misschien mag je het ophalen vanaf je 14de week ofzo ? ik weet niet hoe ver je al bent ?

groetjes ziana

#4446450 Quote

had ff op de etos site gekeken en deze blije doos die ik mag ophalen is inderdaad de felicitas doos!
    Ben benieuwd morgen gelijk ophalen 🙂

TWD
    Bijdrager
    #4446456 Quote

Woensdag 14 week,
    Nou ja wachten rustig af…
    Wist niet dat ze dat bij de kruidvat ook hadden,
    Ga gelijk even kijken

#4446462 Quote

Ja bij de kruidvat hebben ze er ook 1 een soort Mama Tas met spulletjes , die krijg je ongeveer 2 maanden voordat je uitgerekend ben.

hmimes
    Bijdrager
    #4446502 Quote

Sturen ze de doos van babydump op of moet je die ophalen ?
    Gr

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen