Lieve Maartje,
Ik begrijp je gevoel heel goed maar ik denk dat je het zo niet moet zin wat betreft je zwager en schoonzus.
Ik weet uit eigen ervaring hoe het is…..Mijn man en ik zijn ook bijna 2 jaar bezig geweest en zijn op een gegeven moment in de mmm beland en gingen startten met IUI, ook daar ben je niet zomaar en bij ICSI al helemaal niet maar ik zal proberen uit te leggen hoe het voelt:
Ook al ben je als stel een hele tijd bezig (op wat voor manier dan ook) en het lukt niet terwijl je wens zoooo groot is, je gunt het iedereen! Juist omdat je weet hoe het voelt als het niet lukt….en geloof me, ondanks je eigen verdriet, gun je dat niemand (dat het niet lukt) Zo is mijn ervaring in ieder geval. Zijn in die jaren bij ons heel wat vrienden/familie en kennissen in verwachting geraakt en ten tijde van onze IUI vertelde mijn broer dat ze in verwachting waren van de 2de…..moeilijk maar ik kon alleen maar huilen van geluk, juist de mensen waar je het meest van houd, gun je alle geluk en dus ook een snelle zwangerschap.
Tuurlijk zal het ff slikken zijn maar geloof me, ze zullen echt heeel blij zijn voor jullie en eerlijk gezegd vind ik dat jullie het hun juist moeten vertellen. Niet wachten want voor hetzelfde geld duurt het voor hun (hoop het niet) nog langer en dan? Het is voor jullie ook iets heel bijzonders en unieks en dat wil je ook met hun delen.
Ik hoop dat je wat aan mijn verhaal hebt meid.
Sterkte!
Liefs Lynn.