Ff iets anders dan zwanger worden, zoals de meeste weten, heb ik al jaren lang anorexia gehad, en ik heb daar nog steeds gevechten mee.Ik was eigenlijk nog steeds te mager, steeds geworden, ondanks dat ik 3 keer zwanger bent geweest.Nu met de 3 miskramen, weet ik van mezelf dat ik dus wel wat dikker bent geworden, ik ben van maat 34 naar maat 36 gegaan,voor andere misschien de perfecte maat, maar voor mij eigenlijk een hele overwinning tot geluk van mijn gezin en familie, want die hebben heel wat achter de kiezen gehad met mij!
Ik had mezelf er net een beetje overheen gezet,…MOET EEN GEZOND LICHAAM HEBBEN, dus niks aan doen!!!Mn man vind me mooi,, mn familie vind me mooi en mijn wens om nog een 4de kindje te krijgen is zo groot,…het overwon mijn gedachtes dat ik na de 2 miskramen, weer ging lijnen.
Nou stond ik net bij school om mijn kinderen op te halen en sta altijd bij een clubje vrouwen, waaronder mijn vriendin en een vroegere vriendin, die nu kennis is en die was met haar schoonzus.
Ik kwam daar altijd, maar door omstandigheden, heb ik de vriendschap verbroken en zijn we eigenlijk alleen maar kennissen, maar zij die vroegere vriendin weet dus van mijn verleden, en waarschijnlijk die schoonzus ook, ging er jaren mee om,…
Nou draaide ik mezelf om, zegt die schoonzus,…zooooooooooo je heb echt een dikke kont gekregen echt speklappen!!!!!!!!!!!!
Ik raakte mezelf kwijt, had geen woorden meer, en het alleen maar beamen!!!Met een stomme lach, terwijl i altijd mijn mondje bij heb!!!!!!
Ik zit weer helemaal in de put en zelf nu ik dit typ, ben ik helemaal van slag en zit ik te huilen!
Wat moet ik hier nou mee…..
Van mijn andere vriendin, die mij een van dr beste vriendinnen noemt, hoorde ik niks,…ze verdedigde me niet eens, terwijl ik er dagelijks over praat met haar en weet dat het nog steeds diep zit!
Andrsom was ik gelijk in de bres geschoten!
Mijn wensin mn hoofd zit te vechten, nance,…hou je goed,…je moet gezond zijn om zwanger te worden, ander zegt,…nance zie je nou wel, je gevoel word bevestigd en iedereen ziet het.
Ik weet me geen raad!
Ben zo verdrietig,…misschien voor sommige heel onbegrijpelijk,…maar heb het probleem al sind mn 16de en ook opgenomen geweest, eigelijk,..met het beginnen van een 4de kindje, was ik erover heen en had ik mezelf ingesteld,….nance als je zwanger wilt worden, moet je gezond zijn.
Sorry voor mijn gezeur, maar moest het even kwijt!
Sorry, sorry, sorry