Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1691205 Tandje

• Auteur

En ja hoor…. Eerste tandje is er…… Eindelijk na al dat gekwijl….. Op naar de winkels voor een tandenborstel hihi

#4446724 Quote

Al een tijdje niks geschreven maar ik lees wel mee hoor. Van de week bij mijn kleine zijn eerste tandje door gekomen. Er zitten nog twee bobbels dus hij gaat er gauw nog een paar krijgen. Hij lijkt er geen last van te hebben .poetsen jullie de tandjes ook al. Cb gaf aan dat dit beter is voor zijn gebit.

Sunlover
    Bijdrager
    #4446808 Quote

Hier nog een tandenloos bekkie…
    Ja, CB zegt zodra het eerste tandje door is moet je beginnen met poetsen!

#4446875 Quote

Mijn ventje heeft nu 4 tandjes onder en er komen nu 4 aan de bovenkant door. Heb een baby met al bijna een heel gebit haha. Hier zijn we druk met poetsen!!

#4446941 Quote

pfff de tandenborsel staat al klaar alleen de tandjes zijn er nog niet,de laatste tijd is ze wel veel aan het huilen [moeilijk slapen en kwijlen] hoop dat ze snel een x komen.!!

ButterflyJess
    Bijdrager
    #4447092 Quote

Woow mamoni dat zijn er al 8 haha! Snel zeg!
    Joshua heeft er nu 1 en de 2e is onder het tandvlees ook al goed zichtbaar als een streepje. Hier ook volop aan het poetsen elke avond, vindt hij 1 groot feest.

#4447096 Quote

Elay heeft twee tandjes onder. En twee grote bobbels boven, dus dat duurt ook niet lang meer.
    Heb zaterdag een vingertandenborstel gekocht, dus we gaan vanavond beginnen!

#4447835 Quote

hier nog niks.heb wel het idee dat het loopt te rommelen.ze sliep altijd lekker door.nu niet meer :-(( is soms s nachts 4 uur achter elkaar wakker .ppfff.hoop dat dat snel over gaat.

#4448901 Quote

lindsey heeft onder ook 2 tandjes verder nog niks te voelen

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct