Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1691218 Opgenomen

• Auteur

Nou ben mooi opgenomen! Urine en bloed nog goed maar bloeddruk dus danig hoog dat ik moet blijven en dat de bevalling opgang word gezet om te voorkomen dat ik heel erg ziek ga worden! Dat was even schrikken dat hadden we totaal niet zien aankomen! Morgen beginnen ze met gel tot ik 2cm heb dan vliezen breken en aan de weeën opwekkend word dus ingeleid! T kan snel gaan maar ook nog 3 dagen duren… Vind nu wel spannend ben een deze dagen mama!

#4446597 Quote

Wow, dat was vast wel even schrikken alsnog. En nu gaat het allemaal al snel gebeuren ook. Ben je al in de buurt van je uitgerekende datum? Heel veel succes de komende dagen en veel plezier met de baby op, in plaats van in, je buik.

#4446611 Quote

Dat is een tegenvaller. Sterkte.

#4446669 Quote

Dat is inderdaad schrikken zeg. Maar ook wel spannend, want binnen een paar dagen heb jij je kindje! Succes.

#4446699 Quote

Heel veel succes meid!!!
    En denk maar aan het kleintje wat je straks in je armen hebt!

Liefs Pupke

#4446706 Quote

Wauw! spannend hoor!
    Heel veel sterkte de komende dag(en)!
    Je bent dalijk de eerste van onze maand…
    zet hem op en geniet van de kleine, suc6!

#4446795 Quote

Wat is dat snel gegaan zeg, spannend nu. Jij bent inderdaad straks de eerst van de juni mama’s! Misschien wordt ze vandaag op moederdag geboren, dat zou bijzonder zijn toch? Succes en geniet ervan.

#4446833 Quote

Succes!!!! Spannend hoor!! Dan komt het wel ineens heeel dichtbij!

#4447616 Quote

Ben je al bevallen?
    Hoop dat het je meegevallen is!
    En dan genieten van je kleintje!!!!!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct