Wat een nare situatie voor je..ik weet hoe je je voelt…vroeger bij mijn vorige vriend was ik altijd jaloers…terwijl ik geen jaloers type ben…dat maakte me zo onzeker en voelde me er zo vervelend bij.
Met mijn huidige man ben ik dat absoluut niet en zal nooit bang hoeven zijn..dat weet ik gewoon…dus gelukkig is het niet meer aan de orde.
Maar er is dus iets bij jullie waardoor jij het toch niet helemaal vertrouwd..zijn het hormonen of is het wat anders..dat maakt niet uit…je hebt dat gevoel en dat moet uit je systeem..want dat moet niet gaan etteren dat gevoel..
Praat er eerlijk over met je man..vertel hem je angsten..en zorg samen voor een oplossing..
Als jij het vervelend blijft vinden, dan is het misschien een idee dat hij voortaan niet meer gaat zwemmen of dansen. Ook al vindt hij het zo leuk, jij niet.. jullie moeten een middenweg zoeken waarbij je je fijn voelt.
Hij moet je vertrouwen weer terug winnen…je hebt die gevoelens niet zomaar..hij moet er voor zorgen dat jouw vertrouwen terug komt..
die jaloezie uit mijn vorige relatie was in het begin van mijn huidige relatie echt een probleem..uiteindelijk durfde ik het te zeggen…mij man heeft er alles aan gedaan dat ik die gevoelens niet meer hoefde te hebben…hij heeft er voor gezorgd dat ik hem 100% kon vertrouwen…is echt een, tijd overheen gegaan maar hij heeft me serieus genomen en daardoor is het gevoel bij mij steeds meer geslonken tot het weg was..
Dus praat en zorg beiden voor een oplossing..het is niet alleen jouw probleem waar jij mee moet dealen…hij net zo goed..dus jullie moeten er samen aan werken..echt doen want anders wordt het alleen maar erger tot het echt niet meer weg gaat…
Sterkre en neem je gevoel serieus!
Liefs!