Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1691273 Al Vanaf Maandag In Ziekenhuis

• Auteur
  • elize81
    Bijdrager

zo weer eens een berichtje v mij,lig al vanaf ma in het zh..wknd hield ik niets binnen..ma door huisarts doorgestuurd naar het zh voor opname,was zo slap als een vaatdoek,en aan het uitdrogen.dus hup aan infuus..langzaam weer gaan eten en drinken en aansterken..mn vorige zwangerschap ging volgens het boekje,dus denk dat doe ik weer maar ben alleen nog maar beroerd geweest.hoop toch binnenkort ook eens te gaan genieten..

TWD
    Bijdrager
    #4446633 Quote

Beterschap meid, hoop dat je snel kunt genieten

Liefs

#4446728 Quote

Beterschap!! Snel aansterken en hopelijk komt er snel een tijd dat je ook kan genieten zonder ziek te zijn.

#4446760 Quote

Meid, heel veel beterschap, dat je maar snel mag opknappen. In welk ziekenhuis lig je. Denk aan jezelf.

Liefs Mariska

elize81
    Bijdrager
    #4446769 Quote

Dankjulliewel..mag miss vandaag even naar huis,soort verlof..ik moet ook meer aan mezelf gaan denken en rustig aan doen..ontspannen en genieten.ik lig in het jozef zh in gouda mariska.

#4446850 Quote

Dat zou mooi zijn, verlof op Moederdag.
    Verder even pas op de plaats en denk goed aan jezelf en de kleine!

#4446860 Quote

Beterschap, hopelijk snel thuis, zodat je snel weer kunt gaan genieten.
    Denk goed aan jezelf!

#4447264 Quote

Hey meid

Wat vervelend zeg.. Hoe gaat het nu? Hopen dat je snel weer beter bent en kunt genieten.

Liefs

elize81
    Bijdrager
    #4447305 Quote

Ik mag als het goed is woensdag naar huis, ze houden me echt in de gate…en dan rustig aan doen en weer leren eten, want warm eten wil nog niet…bedankt voor jullie lieve berichtjes..

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct