Hoi meiden,
Na een aantal jaren weer terug op dit forum, al heb ik nog nooit op het zwanger worden forum gezeten.
Ik ben Nica, 31 jaar en moeder van twee jongens van (bijna) 8 en 5 jaar. Na een lastige relatie met de vader van mijn jongens beeindigd te hebben heb ik nu een ontzettend fijne relatie met een jongen die ik al 10 jaar ken. Vanuit de vriendschap is een relatie gegroeid 😀
Mijn vriend heeft ook al een zoon van 16 jaar uit een vorige relatie en nu hebben wij besloten om samen te proberen om ons nieuwe samengestelde gezinnetje uit te breiden met een creatie van ons samen 😉 Helemaal leuk omdat dit kindje, na twee hoogblonde kindjes, half Surinaams gaat zijn…
As dinsdag gaat mijn Mirena eruit!!!! Kan niet wachten om echt te beginnen! Lijkt mij zo spannend om nu bewust te proberen zwanger te worden! Bij mijn eerste was het semi bewust. Toen was ik wel gestopt met voorbehoedsmiddelen, maar niet echt bewust bezig met het zwanger worden; mijn tweede was een verassing. Nu ik iets ouder ben en mijn vriend ook is het toch wel iets anders, is er iets meer haast bij…
Annyway, ik zal wel vaak op het forum te vinden zijn om mee te lezen en updates te geven over mijn situatie!